- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

ایستگاه فرهنگی و اطلاع رسانی ،آسمان آبی ،زمین پاک “در میدان صادقیه برپاشد

معاون امور شهری ومحیط زیست شهرداری منطقه ۵ گفت: به منظور نهادینه سازی فرهنگ تفکیک پسماند وحفظ محیط زیست ایستگاه اطلاع رسانی وفرهنگی کمپین “آسمان آبی و زمین پاک” در میدان صادقیه برپاشد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۵،رضا مددی ، معاون امورشهری ومحیط زیست شهرداری منطقه ۵ ، با اشاره به اولویت برنامه های شهرداری در تحقق شهری با “آسمان آبی ،زمین پاک “اظهار کرد: کمپین آسمان آبی وزمین پاک با دو رویکرد اصلاح رفتارهای ترافیکی وهمچنین تفکیک پسماند خشک از مبدا درسطح شهر درحال اجرا است.

وی افزود:با توجه به اهمیت مشارکت شهروندان در تحقق این رویکرد ،برنامه های گسترده فرهنگی وآموزشی پیش بینی واجرا می شود.

مددی با اشاره به استقرار ایستگاه آموزشی واطلاع رسانی گفت: میدان صادقیه یکی از نقاط پر تردد واصلی غرب تهران است ودرهمین راستا با برپایی ایستگاه در میدان برنامه های آموزشی برای شهروندان اجرا می شود.

وی افزود: استفاده از بستر هنر برای انتقال مفاهیم زیست محیطی واهمیت حفظ آن ، در قالب اجرای نمایش‌های آموزشی در مدارس ، اقدامی است که با همکاری آموزش‌و‌پرورش در حال انجام است.

معاون شهردار منطقه ۵ در ادامه به اجرای برنامه های آموزشی در غرفه های بازیافت اشاره کرد وافزود: به منظور ارتقای فرهنگ عمومی و توانمند سازی شهروندان ،برنامه های آموزشی با مراجعه به درب منازل و واحدهای اداری در حال اجرا است.