شهردار منطقه 9 خبر داد:

برپایی کمپ مسافرین نوروزی در بوستان المهدی (عج)

تاریخ انتشار: 18 مارس 2015 - اخبار
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار منطقه ۹ از برپایی کمپ مسافرین نوروزی در بوستان المهدی (عج) خبر داد و گفت: براساس تمهیدات صورت گرفته ، محل اسکان مسافرین نوروزی در ضلع شمالی این بوستان در نظر گرفته شده است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۹ ، سیدعلیرضا حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: کمپ مسافران نوروزی در بوستان المهدی (عج) در ایام نوروز برپا می شود تا مسافران در این بخش از پایتخت اسکان یافته و برنامه های مناسبتی ویژه ایام فاطمیه نیز در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد: در کمپ مسافرین نوروزی ۲۲ چادر مسافرتی برپا می شود و این کمپ در ضلع شمال بوستان المهدی (عج) راه اندازی خواهد شد و خدمات ویژه ای برای مسافرین نوروزی در نظر گرفته شده است.
حسینی افزود: علاوه بر این، ایستگاه سلامت نیز در کنار کمپ مسافرین نوروزی فعالیت می کند و به شهروندان و مسافرین خدمات پزشکی در قالب تست رایگان قند و فشار خون ارائه می دهد.
وی با اشاره به برپایی ایستگاه های اطلاع رسانی مسافرین نوروزی نیز گفت: ایستگاه های اطلاع رسانی مسافرین نوروزی در ۵ نقطه منطقه جانمایی شده و محصولات فرهنگی ویژه نوروزی نیز در آنها توزیع می شود.
به گفته شهردار منطقه ۹ ، شهروندان و مسافرین جهت اطلاع و استفاده از تورهای تهرانگردی نیمروزی و یکروزه می توانند به ایستگاه اصلی اطلاع رسانی در میدان آزادی مراجعه کنند.
حسینی با اشاره به اجرای طرح مهمان طهران در ایام نوروز اظهار داشت: این شهرداری با ایجاد فضاهای مناسب از قبیل آماده سازی محل اسکان مسافرین و استراحتگاه های موقت و همچنین هماهنگی با مراکز درمانی جهت خدمات رسانی برای میهمانان در ایام نوروزآمادگی کامل را داشته و در همین زمینه تعامل بیش از پیش با ادارات مختلف منطقه جهت اجرای مناسب این طرح صورت گرفته است.
شهردار منطقه ۹ خاطرنشان کرد: با توجه به تجارب سالهای گذشته وآمادگی کامل این شهرداری ، امیدواریم شاهد اجرای صحیح مراسم چهارشنبه سوری و طرح مهمان طهران بوده و این امر نیازمند همفکری ، همیاری و همکاری کلیه ارگانها و نهادهای خدت رسان در سطح محدوده است.

چاپ چاپ