- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

پیام محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار به مناسبت عید باستانی نوروز و تقارن آن با شهادت دخت گرامی پیامبر اسلام حضرت فاطمه (س)

محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار به مناسبت عید باستانی نوروز و تقارن آن با شهادت دخت گرامی پیامبر اسلام حضرت فاطمه (س) پیامی صادر نمود. در این پیام آمده است:

خداوندکریم را شاکریم که ما را توفیق دوباره عنایت فرمود تا درگذر ایام، بهاری دیگر را تجربه و حلول سال جدید را درک و به پاس نعمت سلامت و رحمتش سجده شکر به درگاهش به جای آوریم. این عید از الطاف ویژه الهی است که با عطر یاس نبوی همراه شده و سنگینی شهادت زهرای اطهر (س)، بر دوش نسیم بهاری تا سرخی لاله های وحشی هر دشت سیر می کند. ما بخوبی از نوروز یاد گرفته ایم که زندگی خود را از نو شروع کنیم؛ این نو شدن یعنی پاک شدن، یعنی تولد مکرر و استقبال از خوبیها و زیباییهاست که همین امر باعث ماندگاری نوروز شده است. نوروز، روز آماده شدن برای تحقق حاکمیت الهی بر جهان بوده و همه سنتهای نوروز و دستورات اسلامی درباره نوروز نشان دهنده ویژگی برجسته و والای نوروز می باشد. همه ما باید نوروز را با همه خوبیها و پیامهایش که خلاصه در یک پیام است و آن پیام انتظار و استقبال از بهار بشریت و خرمی دوران، یعنی حاکمیت آخرین ولی خدا، منجی موعود را گرامی بداریم.

بارخدایا؛ همگان را مشمول لطف و کرامت بی مُنتهای خویش و سال جدید را سالی سرشار از پیشرفت و تعالی و موفقیت برای ملت قهرمان ایران به ویژه همشهریان عزیز لارستانی ام قرار بده. ان شاالله

محمدرضا قنبرنژاد – شهردار لار