تاریخ انتشار: 25 مارس 2015 - اخبار

نمایشگاه نوروز فاطمی در پاک لاله دایر شد

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

نمایشگاه عطر یاس به مناسبت فرارسیدن نوروز فاطمی با برپایی ۳۶ غرفه، تا ۱۵ فروردین در پارک لاله دایر است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ ، حبیب الله غفوری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۶ با اعلام این خبر گفت: همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و عید فاطمی نمایشگاه عطر یاس با ۳۶ غرفه گردشگری، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در پارک لاله برپا شده است.
برنامه های متنوع و متعددی در پارک لاله پیش بینی شده است، شهروندان با حضور در پارک لاله می توانند از غرفه ها و ایستگاه های متفاوتی از جمله عفاف و حجاب، کارآفرینی، تفریحی و ورزشی و عرضه محصولات سنتی و… استفاده کنند.
وی افزود: امکانات و تجهیزات ورزشی و تفریحی در پارک لاله فضاسازی و آماده سازی شده است، از امکانات تفریحی این جشنواره می توان به بازی های دارت و تنیس، فوتبال دستی، دوچرخه سواری، تنیس روی میز، شطرنج، بدمینتون، اسکواش و… اشاره کرد.
صنایع دستی و سوغات اقوام که نشانه ای از آداب و سنن ایرانی- اسلامی است به همراه بازارچه کتاب، تولیدات و مصنوعات زنان سرپرست خانواده برای ارائه خدمات به شهروندان برپا شده است.
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۶ از ارائه خدمات مشاوره رایگان خبر داد و گفت: با حضور مشاوران و کارشناسان در پارک لاله، شهروندان می توانند از مشاوره های فردی، دینی، خانوادگی و بالینی بهره مند شوند. با هدف ارتقای سطح سلامت شهروندان به صورت رایگان مشاوره روانشناسی ، مشاوره تغذیه و ترک سیگار، غربالگری فشارخون و تست قند خون انجام می شود.
به گفته غفوری، برنامه های متعددی نیز با هدف ترویج فرهنگ آسمان آبی و زمین پاک و خط سفید در نظر گرفته شده است تا مردم بیشتر با این طرح آشنا شوند.
نمایشگاه نوروزی بهار فاطمی از ۲۷ اسفند تا ۱۵ فروردین در پارک لاله برپا شده است.

چاپ چاپ