- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان : اسکان ۲ هزار و ۱۰۰ نفرگردشگر در هتل های منطقه ۵

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان از اسکان ۲ هزار و ۱۰۰ نفر مسافر و گردشگر در هتل ها و مهمانپذیرهای این منطقه خبرداد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای روابط عمومی شهرداری اصفهان، حمید عصارزادگان با بیان این مطلب گفت: با توجه به این که منطقه ۵ علاوه بر این که یکی از ورودی های اصلی این کلان شهر در قسمت جنوب به شمار می آید به عنوان مهمانخانه اصفهان به دلیل وجود پارک کوهستانی صفه و محله گردشگری جلفا یاد می شود.

وی با اشاره به این که پارک کوهستانی صفه نگین شهر اصفهان است، افزود: این مجموعه منطقه ای منحصر به فرد برای گردشگران داخلی و خارجی است و با راه اندازی فاز اول و دوم تله کابین ومرمت قلعه شاه دژ بر جاذبیت این کوه علاوه بر مکان های دیدنی باغ وحش، رستوران ها، شهربازی و نمازخانه ها افزوده شده است.

وی ادامه داد: مسافران داخلی و خارجی کشور برای اولین بار می توانند با سوار شدن بر تله کابین از قلع شاه دژ بازدید کنند و از ۲۵ اسفند ماه فروش بلیت برای دیدن از این مکان تاریخی آغاز شده است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با اشاره به استقرار نیروهای امداد و نجات در کوه صفه اظهار داشت: با ایمن سازی مسیرهای صعب العبور و سنگ فرش کردن مسیرها در سال گذشته میزان حوادث از ۱۵ به یک نفر کاهش یافت و امسال نیز نیروهای امداد و نجات از ساعات آغازین روز تا پایان شب در این محل مستقر بودند و نقاط حادثه خیز را کنترل می کنند.

عصارزادگان ادامه داد: نقاط گردشگری منطقه ۵ از سی و سه پل تا پل مارنان و محله جلفا برای مسافران نوروزی آماده سازی شده است.

وی افزود: در روز گذشته بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ نفر مسافر و گردشگر در هتل ها و مهمانپذیرهای منطقه ۵ اسکان یافتند.