تاریخ انتشار: 28 مارس 2015 - اخبار

استقبال از برگزاری مسابقات سرگرمی برای میهمانان نوروزی در آبادان...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار آبادان از استقبال مسافرین و شهروندان از مسابقات سرگرمی و تفریحی برای مسافران نوروزی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری آبادان، محمودرضا شیرازی اظهار داشت: به منظور تأمین آسایش و رفاه برای میهمانان نوروزی در سطح شهر و همچنین ایجاد فضایی شاد و مفرح و پر کردن اوقات فراغت آنها و شهروندان در ایام تعطیلات نوروز اقدام به برگزاری مسابقات فکری و ورزشی در سطح بوستان ها کردیم.
وی افزود: این مسابقات در پارک‌ها و تفریح‌گاه‌های شهر و به همت ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری آبادان به منظور گذراندن اوقات شاد و بانشاط برای شهروندان و میهمانان نوروزی در تعطیلات اجرا می‌شوند.
شهردار آبادان با اعلام اینکه تا پایان روز هفتم فروردین ۹۴ هزار و ۲۹۰ نفر در قالب میهمانان نوروزی در کمپ های اسکان شهرداری و بوستان های سطح شهر و ۷۱۲۷۱ نفر در مدارس و محل های اسکان آموزش و پرورش اسکان یافته اند خاطرنشان کرد: این مسافران که از تمام نقاط کشور عزیزمان برای گذراندن تعطیلات نوروزی به آبادان سفر کرده‌اند در حال حاضر در کمپ‌ها و اقامتگاه‌هایی که توسط شهرداری و آموزش و پرورش برای آنها در نظر گرفته اند مستقر شده‌اند.
شیرازی ادامه داد: برای استقبال از این حجم از میهمانان نوروزی از ماه های گذشته برنامه‌ ریزی های متنوعی را در نظر گرفته‌ شده و تمام تلاش خود را برای اجرای میزبانی خوب و شایسته از هموطنانمان به کار گرفته ایم.
وی در ادامه به توزیع ۳۵ هزار کتابچه و نقشه گردشگری در آبادان در ایام نوروز اشاره و تصریح کرد: اطلاعات گردشگری آبادان و همچنین نقشه راهنمای گردشگری در این شهرستان را در قالب حدود ۳۵ هزار کتابچه‌ تدوین و در بین مسافران نوروزی توزیع کرده‌ایم تا برای بازدید از اماکن تفریحی، تاریخی و مذهبی آبادان در زمان حضور خود در این شهر با مشکلی مواجه نشوند.
شهردار آبادان با اشاره به جاذبه‌های توریستی این شهر عنوان کرد: آبادان با قرار داشتن در مجاورت دو رودخانه بهمنشیر و اروندرود دارای جاذبه‌های گردشگری قابل ملاحظه‌ای است که هر مسافری را جذب خود می‌کند.
شیرازی در پایان اذعان داشت: شهرداری آبادان در ایام نوروز تمام تلاش خود را در راستای تأمین رفاه شهروندان آبادانی و میهمانان نوروزی در تعطیلات را به کار خواهد گرفت و از هیچ کوششی برای ایجاد تعطیلاتی شاد و پر از سرزندگی برای آنها دریغ نخواهد کرد.

چاپ چاپ