تاریخ انتشار: 30 مارس 2015 - اخبار, اخبار اقتصادی

همزمان با فصل رویش طبیعت؛ گشت نیمروزه شهروندان منطقه سه شهرداری مشهد...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

این گشت های نیمروزه شامل بازدید از فرهنگسراهای شهری، جاذبه های گردشگری و فعالیت های صورت گرفته توسط شهرداری مشهد و همگام با طرح استقبال از بهارفاطمی در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی منطقه سه مشهد، علی یوسف‌زاده با اشاره به استقبال شهروندان از این تورهای نیمروزه گفت: بر مبنای روال سالهای گذشته، امسال نیز این تورها در قالب ۱۰ تور و با حضور بالغ بر ۴۰۰ نفر از شهروندان در حال برگزاری است.
یوسف‌زاده همچنین ادامه داد: این تورها به صورت نیم روزه برگزار می‌گردد و هدف اصلی آن آشنایی بیشتر شهروندان با اماکن گردشگری و فرهنگسراهای فعال سطح شهر مشهد است. از این جهت بازدید از منطقه گردشگری شهری کوهسنگی و فرهنگسرای کودک و آینده در کنار زیارت آرامگاه امام زادگان یاسر و ناصر و باغ وکیل آباد و… از جمله نقاط تعیین شده جهت بازدید شهروندان است.
وی افزایش شور و نشاط شهروندان را یکی دیگر از اهداف این تورها عنوان کرد وافزود: فراهم آوردن یک روز تفریحی شاد و خاطره انگیز برای شهروندان در ایام نوروز و بهره گرفتن از هوای پاک و سالم بهاری می تواند ضمن ایجاد روحیه امید و سرزندگی در تقویت بنیان های خانواده و شروع سالی مفرح و شاد نیز موثر باشد.
وی در پایان با بیان اینکه این تورها از روز هفتم فروردین ماه ۱۳۹۴ آغاز شده است افزود: تورهای گردشگری و مشهدشناسی، تا ۱۴ فروردین ماه فعال خواهند بود و افراد علاقه مند می‌توانند برای ثبت نام به ادارات نواحی سه گانه و یا ایستگاه‌ استقبال از زائر میدان راه آهن مراجعه نمایند.

چاپ چاپ