- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

دبیر کمیته گردشگری شهرداری اصفهان: ۵ هزار مسافر با توریست باس جابجا شدند

دبیر کمیته گردشگری شهرداری اصفهان اظهار داشت: ۲۱ پایگاه فرهنگی برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی تجهیز شدند.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای روابط عمومی شهرداری اصفهان، محمد علی ایزد خواستی با بیان این مطلب افزود: ۷۹ برنامه در ۷ هزار و ۶۹ حوزه فرهنگی در اصفهان برگزار می شود.

وی ادامه داد: عمده فعالیت های فرهنگی نوروز امسال نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد افزایش یافته است.

ایزد خواستی خاطر نشان کرد: به دلیل مصادف شدن ایام نوروز با دهه فاطمیه جشنواره نوروزی تحقق پیدا نکرد و تاخیر در عملکرد کمیته فرهنگی در این زمینه مشهود بود.

دبیر کمیته گردشگری شهرداری اصفهان تصریح کرد: متاسفانه برخی از حوزه های فرهنگی برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی بی توجهی نشان دادند و عملا ما شاهد هیچگونه فعالیتی از سوی آنها نبودیم.

ایزد خواستی با اشاره به یکپارچگی فعالیت های فرهنگی گفت: با راه اندازی سامانه گردشگری برنامه های فرهنگی منسجم تر شد و امکان آماری لحظه به لحظه آنها میسر گردید تا جایی که هر روز سه نوبت اخذ آمار داریم.

وی با بیان اینکه ایجاد نشاط و طراوت در برنامه ها با حفظ حرمت ایام فاطمیه از اهداف این کمیته است، اظهار داشت: ما تلاش کردیم که به سمت برنامه های شاد نرویم اما طراوت در برنامه ها از جایگاه خاص خودش برخوردار است.

دبیر کمیته گردشگری شهرداری اصفهان به راه اندازی اتوبوس های توریست باس در شهر اصفهان اشاره کرد و اذعان داشت: تاکنون ۵ هزار مسافر با این شیوه جابجا شدند.

وی اضافه کرد: مکان های گردشگری اصفهان به صورت دیجیتال بر روی صفحه ای برای مسافران در این اتوبوس ها نمایش داده می شود.

ایزد خواستی ادامه داد: همه کمیته های نوروزی می توانند برای اطلاع رسانی مسافران از خدمات مراکز مطالب خود را داخل اتوبوس ها قرار دهند تا مسافران با سهولت بیشتری به خدمات دست یابند.