سرپرست شهرداری قم خبر داد: تسهیل ارائه خدمات شهرداری به مردم در آینده نزدیک...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

سرپرست شهرداری قم از تسهیل ارائه خدمات شهرداری به مردم در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش شهر نیوز، مجید‌متین‌فر پیش از ظهر امروز طی گفت‌وگویی با اشاره به اینکه شهرداری قم همواره تلاش کرده است که خدماتی در شان زائران و مجاوران کریمه اهل بیت را ارائه دهد بیان کرد: شهرداری قم طی سال‌های اخیر روند روبه‌رشدی را دنبال کرده است و در دوران جدید مدیریتی هم عزم خود را جزم کرده است تا بتواند زمینه تسهیل در ارائه خدمات را به مردم فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب سال جاری را به نام سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نام‌گذاری کردند تصریح کرد: جلب اعتماد متقابل بین مردم و مجموعه شهرداری از نکاتی است که در دستور کار خود قرار داده‌ایم و در راستای تحقق این امر تسهیل ارائه خدمات شهرداری به مردم مورد تاکید قرار گرفته است.

سرپرست شهرداری قم به ضرورت کاهش بروکراسی‌ها در ارائه خدمات به مردم اشاره کرد و افزود: در این خصوص تیم‌های کارشناسی بررسی‌های لازم را خواهند داشت تا بتوانیم با کاهش بروکراسی‌ خدمات را به سهولت به مردم ارائه کنیم.

وی بهره‌مندی از سیستم‌های نرم‌افزاری و آنلاین را مورد تاکید قرار داد و گفت: همکاران خدوم شهرداری همت خود را به کار گرفته‌اند تا با بهره‌مندی از امکانات روز، میزان مراجعه مردم به سازمان‌ها و مناطق شهرداری‌ را به حداقل رسانده و از این طریق گامی در مسیر خدمت به مجاوران بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(س) بردارند.

انتهای پیام/

۱۳۹۴/۰۱/۱۰
اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم

چاپ چاپ