به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک

۳۰۰ هزار نفر از ایستگاه های گردشگری شمال تهران بازدید کردند...

تاریخ انتشار: 05 آوریل 2015 - اخبار
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

با اجرای طرح گردشگری نوروزی و اطلاع رسانی به شهروندان در خصوص جاذبه های منطقه یک در حدود ۳۰۰ هزار گردشگر در ایام نوروز از ایستگاه های گردشگری شمال تهران بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مجید سعادتمندی مدیر مرکز خدمات اجتماعی شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت: در تعطیلات فروردین ماه امسال با برنامه ریزی های انجام شده ۱۱ ایستگاه اطلاع رسانی در سطح منطقه یک بر پا شد و بیش از ۳۰۰ هزار گردشگر با مراجعه به این ایستگاه ها، بروشورهایی از مراکز گردشگری و زیارتی ، نقشه ، تقویم سال جدید و … دریافت کردند و در خصوص جاذبه های گردشگری منطقه یک اطلاعات لازم را بدست آوردند.
وی افزود: ایستگاه های اطلاع رسانی در مجاورت کاخ نیاوران، ورودی شهرک شهید محلاتی، مرقد مطهر امامزاده صالح (ع) و امامزاده علی اکبر (ع) چیذر، موزه سینما، میدان شهید شهریاری اوین، چهار راه پارک وی، میدان دربند و قدس، جماران و موزه طبیعت و حیات وحش ایران – دارآباد – مستقر شده بود.
این مقام مسئول خاطر نشان ساخت: پر بازدید کننده ترین ایستگاه های منطقه دو ایستگاه نیاوران و دربند بود که به دلیل قرار گرفتن در دو نقطه پر تردد و خاص منطقه یک در ایام نوروز، بیشترین مراجعه کننده را داشته اند.

چاپ چاپ