- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

اسکان یک میلیون و ۴۱۸ هزار و ۱۸ مسافر در اصفهان/ کاهش ۴۰ درصدی استقرار مسافر در باغ فدک

جانشین رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهراصفهان اعلام کرد:
اسکان یک میلیون و ۴۱۸ هزار و ۱۸ مسافر در اصفهان/ کاهش ۴۰ درصدی استقرار مسافر در باغ فدک
جانشین رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهراصفهان از اسکان یک میلیون و ۴۱۸ هزار و ۱۸ مسافر در محل های اسکان این ستاد از ۲۸ اسفندماه تا ۱۳ فروردین ماه سال جاری خبرداد.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای روابط عمومی شهرداری اصفهان، محسن رنجبر با اعلام این خبر گفت: از ابتدای فعالیت ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر تا ۱۳ فروردین ماه سال جدید یک میلیون و ۴۱۸ هزار و ۱۸ نفر در محل های اسکان این ستاد مستقر شدند که در این مدت به ترتیب ۵۴۴ هزار و ۵۱۷ نفر در مدارس،۵۸۵ هزار و ۳۸۴ نفر در منازل استیجاری،۱۴ هزار و ۳۶۷ نفر در خوابگاه ها، ۴ هزار و ۴۱۰ نفر در فرهنگسراها ، ۲۰۳ هزار و۵۰۰ نفر در هتل ها و میهمان پذیرها و ۶۶ هزار و ۲۴۰ نفر در باغ فدک اسکان یافتند.
وی تصریح کرد: از ابتدای ۲۸ اسفندماه و ابتدای فعالیت ستاد خدمات سفر تاکنون یک میلیون و ۳۳۶ هزار نفر در محل های اسکان مسافران نوروزی مستقر شدند که نسبت به سال گذشته تغییر خاصی نداشته است.
جانشین رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به این که در سال گذشته ۱۰۸ هزار نفر در باغ فدک اسکان یافتند افزود: با اجرای سیاست هدایت و تشویق مسافران به سمت مکان های مسقف، سرپوشیده و مناسب تر استقرار مسافر در باغ فدک در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد کاهش یافته است.
وی اضافه کرد: امسال خدمات امنیتی و ایمنی بهتری به مسافران نوروزی ارائه شد به طوری که آمار حوادث به صورت چشمگیر کاهش یافت و حتی شاهد ترافیک روان تر در سطح شهر بودیم .
رنجبر با بیان اینکه میزان مسافران نوروزی طی فعالیت ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییر نکرده است خاطر نشان کرد: البته تعداد قابل توجهی از مسافران نوروزی امسال در منازل اقوام و آشنایان خود استقرار یافتند که با احتساب این امار میزان گردشگران امسال حدود ۱۰ درصد افزایش یافته است.
وی با اشاره به این که این ستاد برای نوروز امسال ظرفیت اسکان ۱۸۰ هزار نفر را پیش بینی کرده بود اذعان داشت: حدود ۴۷ درصد از ظرفیت این ستاد در این مدت تکمیل شد که این مهم نشان دهنده پتانسیل ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان برای اسکان مسافران و گردشگران است.
اداره ارتباطات رسانه ای
روابط عمومی شهرداری اصفهان