- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

سرپرست شهرداری قم: با عمل به رهنمودهای رهبری قم را به جایگاه اصلی‌اش می‌رسانیم

سرپرست شهرداری قم گفت: شهر قم در دهه‌های گذشته از عقب‌ماندگی‌های بسیاری رنج برده است و اکنون با بکارگیری ظرفیت‌های مختلف برای پر کردن خلأهای موجود در این شهر تلاش می‌کنیم تا با عمل به رهنمود رهبر انقلاب اسلامی قم را به جایگاه جهانی‌اش برسانیم.

به گزارش شهر نیوز، مجید متین‌فر پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های عملیه سراسر کشور با بیان اینکه مسئولان، مسافران و شهروندان رضایتمندی خود را از عملکرد شهرداری قم در ایام نوروز اعلام کرده‌اند تصریح کرد: در سالی که با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نامگذاری شده فرصتی خوبی است تا رابطه میان مردم و مسئولان را به بهترین شیوه تقویت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌ها برای تحقق شعار سال‌های گذشته نیازمند بودجه و نیروی انسانی بوده‌اند اضافه کرد: شعار سال جاری نیازمند عزم جدی برای جلب رضایت دو طرفه میان مردم و مسئولان است.

سرپرست شهرداری قم ادامه داد: امسال با توجه به تقارن ایام فاطمیه و عید نوروز فعالیت‌های گسترده‌ای توسط شهرداری قم در سطح شهر انجام شد و مدیران شهری نقاط ضعف و قوت عملکرد شهرداری در سال گذشته را بررسی کرده و برای برطرف‌سازی یا تقویت آن‌ها اقدامات گسترده‌ای انجام داده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت سه هزار نفر از نیروهای شهرداری قم در ایام نوروز تصریح کرد: شهر قم برای باری دیگر در ایام نوروز به عنوان یکی از برترین شهرهای نظیف کشور شناخته شده است.

متین‌فر انجام اقدامات فرهنگی و اجتماعی شهرداری قم را یادآور شد و گفت: برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی یکی دیگر از اولویت‌های شهرداری قم در ایام نوروز بوده که رضایت مجاوران و زائران حرم حضرت معصومه (س) را افزایش داده است.

وی صداقت و شفافیت را دو اصل برای پیشبرد اهداف شهرداری دانست و عنوان کرد: شهر قم در دهه‌های گذشته از عقب‌ماندگی‌های بسیاری رنج برده است و اکنون با بکارگیری ظرفیت‌های مختلف برای پر کردن خلأهای موجود در این شهر تلاش می‌کنیم تا با عمل به رهنمود رهبر انقلاب اسلامی قم را به جایگاه جهانی‌اش برسانیم.

متین‌فر یادآور شد: شهرداری مجموعه‌ای از میان مردم است و امیدواریم مسئولان دولتی به این مجموعه توجه ویژه داشته باشند تا بتوانیم اقدامات گسترده‌تری در سطح شهر قم انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه مدیران شهرداری نیت خود را برای خدمت به خلق خدا خالص کرده‌اند افزود: استفاده از انتقادات و پیشنهادات یکی از ویژگی‌های مدیران شهرداری قم است و امیدواریم بتوانیم با استفاده از آن‌ها به بهترین شیوه تصمیم‌های شهری را اجرایی کنیم.

۱۳۹۴/۰۱/۱۷
اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم