- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

شعار شهرداری اهواز برای سال ۹۴ ” اجرای پروژه های ماندگار و خدمت به مناطق محروم”

سید خلف موسوی شعار شهرداری اهواز برای سال ۹۴ را اعلام کرد: ” اجرای پروژه های ماندگار و خدمت به مناطق محروم”

سید خلف موسوی شعار شهرداری اهواز برای سال ۹۴ را اعلام کرد: ” اجرای پروژه های ماندگار و خدمت به مناطق محروم”
شهردار اهواز صبح امروز در مرکز سامد “سامانه ی ارتباطی مردم و دولت ” حضور یافت و ضمن دیدار حضوری و گفتگو با شهروندان اهوازی در جریان مشکلات آنها قرار گرفت .
سید خلف موسوی با اشاره به اینکه مسئولین خادم مردم هستند ، گفت : یکی از مهمترین وظایف مدیران پاسخ گویی است و اگر مدیری نسبت به عملکرد خویش پاسخگو نباشد در حوزه ی مسئولیت خود موفق عمل نکرده است .
وی در عین حال خاطر نشان کرد: از وظایف دیگر مدیران در سال جدید تلاش در جهت تحقق شعار ” دولت و ملت ، همدلی و همزبانی” است که با ایجاد ارتباط بدون واسطه با مردم محقق می شود. وی افزود : دستگاه های اجرایی موظف هستند ضمن برقرار کردن رابطه ی بی واسطه ی با مردم و شنیدن مستقیم درد دل ها، شکایات ، انتقادات و پیشنهادات آنها به تحقق این شعار درسال جدید کمک کنند. زمانی می توانیم با مردم همدل و همزبان باشیم که در چارچوب قانونی به خواسته های آنان عمل کنیم .
شهردار اهواز گفت: ما در شهرداری اهواز از سال گذشته با تنظیم دستورالعمل هایی به مردم در جهت پیگیری کارهایشان کمک کردیم و سعی شد پیگیری فرآینده های مورد نظر مردم در محل مناطق و سازمان ها تعریف شود و در انظار عمومی قرار بگیرد. همچنین ملاقات های عمومی مدیران با مردم نیز در شهرداری ها برنامه ریزی شده است و سامانه ی ۱۳۷ نیز در همین راستا برای پاسخگویی مداوم به مردم مشغول فعالیت می باشد که مشکلات شهروندان و نواقصی که در شهر وجود دارد، به صورت شبانه روزی از طریق این سامانه پیگیری می شود .
سید خلف موسوی در بخش دیگری از سخنانش با اظهار اینکه ستاد نوروزی در شهر اهواز امسال فعالیت گسترده ای داشت ، بیان کرد: ما امسال در شهر اهواز پذیرای بیش از سی هزار مهمان نوروزی در دو کمپ با تمامی امکانات و تجهیزات بودیم. همچنین اقدامات فراوانی نیز توسط شهرداری اهواز در جهت آماده سازی، روشنایی، فضای سبز و زیباسازی ساحل کارون ها و پارک ها صورت گرفت.
وی شعار امسال شهرداری اهواز را ” اجرای پروژه های ماندگار و خدمت به مناطق محروم” ذکر کرد و گفت امیدواریم با اقداماتی که شهرداری اهواز در سال جاری انجام می دهد بتوانیم محرومیت را از چهره ی برخی مناطق پاک کنیم .
شهردار اهواز در عین حال اجرای پروژه ی ” شهید بندر ” به عنوان بزرگترین پروژه ی عمرانی در تاریخ شهر اهواز را از طرح های در دست اقدام شهرداری برای سال جدید دانست .