- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

طرح فوریتی مبارزه با جانوران مضر شهری در محدوده منطقه ۴ آغاز شد

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار گفت : با فرارسیدن سال نو و بالطبع افزایش دمای هوا طرح فوریتی مبارزه با جانوران موذی (موش) در سطح محلات منطقه چهار آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ حمید ناصحی با اعلام این خبر گفت: در راستای کاهش فراوانی پیامهای ۱۳۷،جلب رضایت شهروندان و جلوگیری از شیوع بیماریهای فصلی توسط موش ها طرح فوریتی مبارزه با جوندگان موذی با شناسایی مناطق آلوده به موش در ۲۰۰۰ نقطه منطقه آغاز شد.
وی افزود: در این طرح ۲۰۰۰ نقطه آلوده شناسایی و اطلاع رسانی های لازم در نقاط پرتردد به ویژه محورهای میدان رسالت ،بازارهای میوه و تره بار، در قالب طرح استقبال از بهار ۹۴ در حال انجام است.
ناصحی در ادامه با اشاره به سایر اقدامات استقبال از بهار گفت: به منظور هویت بخشی به سیمای شهر، اداره زیباسازی منطقه، احجام ملی و مذهبی در محورهای اصلی و بزرگراه های سطح منطقه نصب شد.
وی اجرای طرح مهد سبز بازیافت در منطقه ۴ را از دیگر اقدامات سالجاری عنوان کرد و گفت: منطقه ۴ به عنوان پایلوت در اجرای طرح “مهد سبز” انتخاب شده است، تا از این طریق آموزش بازیافت به کودکان آموزش داده شود.
وی در ادامه از اجرای طرح آموزش بازیافت در مدارس منطقه خبر داد و گفت : در این طرح، آموزش های لازم زیست محیطی، بهداشتی و مولفه های مرتبط با امر بازیافت در قالب انتقال مفاهیم بصورت چهره به چهره با شعار زمین پا آسمان آبی برای دانش آموزان بصورت جداگانه در سطح منطقه اجرا خواهد شد..
پیمان ضیایی
مدیر روابط عمومی