- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

جایزه خوش‌حسابی شهرداری زنجان تمدید شد

مدیر درآمدهای عمومی شهرداری زنجان گفت: شهروندان تا پایان اردیبهشت‌ماه سالجاری برای استفاده از جایزه خوش‌حسابی شهرداری زنجان فرصت دارند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری زنجان، ابوالفضل بیگدلی با بیان اینکه قبوض نوسازی به درب همه منازل شهروندان زنجانی ارسال شده است، اظهار داشت: شهروندانی که قبوض نوسازی بنا به دلایلی به درب منزل آنها نرسیده است می‌توانند با در دست داشتن سند مالکیت به واحد نوسازی مناطق مربوطه مراجعه کرده و فیش نوسازی خود را دریافت کنند و از این فرصت ویژه برخوردار شوند.
وی افزود: قبوض نوسازی شهرداری زنجان با تخفیف‌های اعمال شده تا پایان اردیبهشت‌ماه در تمامی شعب و دستگاه‌های خودپرداز بانک ملی قابل پرداخت است.
مدیر درآمدهای عمومی شهرداری زنجان تصریح کرد: آن دسته از شهروندانی که از جایزه خوش حسابی پروانه‌های ساختمانی و عوارض جرائم کمیسیون ماده صد تا ۲۵ اسفندماه ۹۳ استفاده نکرده‌اند می‌توانند تا پایان اردیبهشت ماه با مراجعه به منطقه مربوطه از این امکان استفاده کنند.
وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت شهرداری زنجان به آدرس www.zanjan.ir و مناطق مربوطه مراجعه کنند.
انتهای پیام/