تاریخ انتشار: 06 آوریل 2015 - اخبار

یک میلیون گردشگر از جاذبه های شمال تهران بازدید کردند

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

با توجه به جاذبه های علمی ، فرهنگی ، مذهبی و تفرجگاهی منطقه یک بیش از یک میلیون و ۳۰۰ گردشگر در ایام نوروز از جاذبه های شمال تهران بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: با توجه به قطب گردشگری و تفریحی ، فرهنگی منطقه یک تعداد کثیری از شهروندان و مهمانان تهران در تعطیلات نوروزی به این منطقه مراجعه کردند که با همکاری ستاد گردشگری مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه یک در راستای خدمت رسانی بهتر به شهروندان برنامه های گسترده ای اجرا شد.

وی گفت: در تعطیلات فروردین ماه امسال با برنامه ریزی های انجام شده و راه اندازی ایستگاه های اطلاع رسانی در ۱۱ نقطه ی منطقه یک، بیش از یک میلیون و ۳۰۰ گردشگر از جاذبه های گردشگری منطقه یک بازدید کردند.

کارگران تصریح کرد : پر بازدید ترین مراکزی که در این ایام مورد توجه خاص شهروندان قرار گرفت شامل مراز تاریخی و مذهبی از جمله امامزاده صالح (ع)، موزه طبیعت و حیات وحش ایران – دارآباد ، ،بازار قدیم تجریش و مجموعه های کاخ موزه سعدآباد و نیاوران بود.

به گفته کارگران در این ایام اتوبوس گردشگری منطقه یک در میدان تجریش مستقر بود و علاقمندان برای بازدید از نقاط گردشگری منطقه چون کاخ ها، امامزاده ها و برج میلاد و … اعزام می شدند .

شایان ذکر است مرکز علوم و ستاره شناسی تهران نیز در ایام نوروز میزبان گردشگران بود و بازدید کنندگان در این ایام از تالارهای کهکشان راه شیری، ترازوهای فضایی، فیزیک، انرژی ،تفکر و… دیدن کردند و رصد خورشید با راهنمایی کارشناسان مجموعه انجام پذیرفت.

چاپ چاپ