- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

پروژه های نیمه تمام منطقه در سال جاری تکمیل و به بهره برداری می رسد

معاون فنی و عمران منطقه ۱۰ از تحقق اهداف سازمانی سال ۹۳ و اتمام پروژه های ناتمام منطقه در سال جاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، مصطفی بیگی معاون فنی و عمران منطقه ضمن اعلام این خبر گفت: در پروژه های راه و باند شامل جدول، آسفالت و پیاده روسازی برابر برنامه مصوب در فصول مختلف وظایفی برای منطقه تکلیف شده بود که میزان کارکرد این معاونت در این حوزه با احتساب موارد درخواست عقد قرارداد بالای صد درصد بوده است.
مصطفی بیگی بهره برداری از پروژه تعریض و مناسب سازی خیابان امام خمینی (ره) را مهمترین پروژه منطقه برشمرد و افزود: در سال گذشته پس از چند سال تلاش و کوشش مستمر همکاران در حوزه های مختلف و عنایت شهرداری تهران و پیگیری های مستمر شهردار منطقه برای تملک املاک معارض بالاخره این پروژه تکمیل و مورد بهره برداری کامل قرار گرفت.
وی افزود: در سال گذشته ۷ پروژه مختلف ابنیه برای این معاونت تعریف شده بود که دو مورد آن مطالعاتی بوده و در دست تهیه و تصویب می باشند و ۵ مورد نیز که احداثی و مرمتی بوده اند در دست تکمیل هستند.
معاون فنی و عمران منطقه پیشرفت پروژه های ابنیه ای برابر برنامه تکلیفی را تاکنون بالای ۸۰ درصد اعلام و اظهار امیدواری کرد که تا پایان سال مالی پروژه های مذبور به صورت ۱۰۰ درصدی تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.
به گفته وی، احداث ساختمان کنترل ترافیک منطقه، احداث مددسرا، توسعه مسجد حاج عبداله، احداث مسجد مدرسه شاهد حضرت معصومه (س)، مرمت حوزه علمیه باقرالعلوم (ع) از جمله پروژه های ابنیه ای منطقه اند و تهیه طرح های توسعه مسجد لولاگر و آستان مبارک امامزاده معصوم (ع) از جمله طرح های مطالعاتی در دست اقدام منطقه می باشند.
بیگی همچنین افزود: میزان کارکرد منطقه در حوزه راه و باند سال گذشته یک و نیم برابر تعهدات منطقه بوده که به اضطرار تکمیل پروژه های مهم و نیمه تمامی و نیز رفع مشکلات بهداشت عمومی شهر و هدایت آب های سطحی در حوزه تبدیل نهر به کانیو و علاوه بر آن لکه گیری آسفالت و جداول بوده است.