تاریخ انتشار: 07 آوریل 2015 - اخبار

اجرای طرح فرهنگی نسیم مطهر در ۱۳۰ مدرسه منطقه ۴

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۴ از برگزاری طرح نسیم مطهر ۲ در ۱۳۰ مدرسه منطقه ۴ خبر داد و گفت: در این طرح دانش آموزان با اندیشه های شهید مطهری آشنا می شوند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ سید ابوذر حسینی با بیان این خبر افزود: طرح نسیم مطهر با هدف آشنایی با شخصیت و آراء و اندیشه های شهید مطهری برای دومین سال متوالی با مشارکت اداره آموزش شهروندی و آموزش و پرورش منطقه ۴ در ۱۳۰ مدرسه در مقاطع پیش دبستانی ،ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوم و هنرستان برگزار می شود و از آثار برتر تقدیر می شود.
وی با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه این طرح در اردیبهشت ماه افزود: همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه در هشتم اردیبهشت ماه سالجاری ، نمایشگاهی از آثار دانش آموزان در روزهای ۵ و ۶ اردیبهشت ویژه خواهران و ۷ و ۸ ویژه برادران در فرهنگسرای اشراق برپا خواهد شد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: همچنین آثار دانش آموزان توسط داوران در بخش هنری و تخصصی مورد ارزیابی قرار میگیرند.
وی با اشاره به اهداف این طرح گفت: این طرح برای سه گروه مخاطب (دانش آموزان – اولیاء و مربیان) با محوریت نقش شهید مطهری در ارائه سیمای دلپذیر از دین و زندگی دینی،پرورش نسل پویا با حفظ هویت فاخر اسلامی و ایرانی و بهره گیری از دستاوردهای بشری،آسیب شناسی فرهنگی عصر ارتباطات و تکنولوژی و فردی شدن زندگی جوانان و بهره گیری از فرهنگ رسانه ای تدوین شد.

پیمان ضیایی
مدیر روابط عمومی

چاپ چاپ