- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

قائم مقام شهردار منطقه یک: بوستان یاس، قطب جدید گردشگری شمال تهران است

احداث و راه اندازی بوستان جنگلی یاس در شمال تهران، قطب جدید گردشگری را برای شهروندان جهت گذران اوقات فراغت در این منطقه فراهم کرده است .
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مهندس بهروز رضایی قائم مقام شهردار منطقه یک با اعلام این خبر اظهار داشت: شهرداری تهران و منطقه یک و دیگر ارگانها و سازمانهای خدمات رسان با فعالیت شبانه روزی و آماده سازی بوستان جنگلی یاس ، سعی نمودند محیطی مناسب، شاد و مفرح دیگری را برای شهروندانی که پهنه ی شمال تهران را برای گذراندن اوقات فراغت بهار و تابستان خود انتخاب می کنند فراهم نماید.
وی با اشاره به برنامه های اجرا شده در بوستان یاس در روز طبیعت گفت: استقرار دو ایستگاه فرهنگی شماره یک و دو با اجرای مسابقات قرآنی و هنری، ورزشی، سلامت، توزیع بروشورهای فرهنگی و آموزشی با مضمون آسمان آبی زمین پاک، پسماند، بازیافت، پایش قند و فشار خون، مشاوره روانشناسی ، پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی و … بخشی از اقدامات فرهنگی شهرداری منطقه یک در اولین روز بازگشایی این بوستان به روی مردم بود.
این مقام مسئول گفت: استقرار دستگاه مخازن آب شرب، نیمکت پارکی، سطل زباله، سرویس بهداشتی، وسایل کامل ورزشی و بازی ،آسفالت معابر پارکی، تامین دستگاه پست برق وتامین روشنایی اصلی و فرعی پارک ، نصب آلاچیق و کباب پز، نمازخانه و پارکینگ استقرار خودرو از دیگر اقدامات اجرا شده بود.
قائم مقام شهردار منطقه یک در ادامه با اشاره به ساماندهی و ایمن سازی تردد در این بوستان گفت: با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه ایمن سازی مسیر بوستان و هدایت روان ترافیکی شهروندان در محدوده آن، با نصب ۸ کیلومتر حفاظ ایمنی و یک هزار و ۱۵۰ عدد تابلو و اجرای ۱۵ کیلومتر خط کشی محوری انجام شد.
رضایی در خصوص ساماندهی عمرانی مسیر های داخل و ورودی های بوستان گفت: با اتمام عملیات زیرسازی بیش از ۱۱ هزار و ۶۵۰ تن آسفالت در معابر بوستان یاس پخش شد.
این مقام مسئول خاطر نشان ساخت: عملیات اجرایی و تلاش جهادی در این بوستان ادامه دارد به طوری که در ۱۳فروردین سال آینده شهروندان این بوستان را متفاوت‌تر از آنچه هست مشاهده خواهند کرد .