- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

سرپرست شهرداری قم مطرح کرد؛ خنثی‌سازی و حذف موازی کاریهای دستگاهها یکی از راهکارهای عملیاتی شعار سال می باشد

سرپرست شهرداری قم با تاکید بر اینکه خنثی‌سازی و حذف موازی کاریهای دستگاهها یکی از راهکارهای عملیاتی شعار سال می باشد، گفت: اگر مردم نسبت به دستگاه‌ها اعتماد نداشته باشند اعتماد مردم نسبت به نظام کم‌رنگ‌تر می‌شود.

به گزارش شهر نیوز، مجید متین‌فر ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با بیان اینکه سال ۹۴ فرصت مناسبی برای تقویت همدلی مردم و مسئولان است اظهار کرد: تقارن ایام فاطمه با عید نوروز سبب شد خدمات شهرداری قم در نوروز ۹۴ گسترده‌تر شود.
وی اضافه کرد: هر چند آمار مسافران نوروزی ۹۴ نسبت به نوروز سال گذشته بسیار بیشتر بود با همکاری اداره‌های مختلف قم توانستیم رضایت مسافران و مجاوران را به خوبی جلب کنیم.
سرپرست شهرداری قم با بیان اینکه ۲۰ کمپینگ شهری با فضاسازی‌های مناسب در سطح شهر قم برای خدمات‌رسانی به زائران در ایام نوروز آماده‌سازی شد، ابراز کرد: به‌کارگیری بیش از سه هزار نیروی عملیاتی برای خدمات بیشتر سبب شد شهر قم به عنوان یکی از شهرهای نظیف کشور شناخته شود.
وی ادامه داد:‌ در ماه‌های اخیر شاهد رشد زباله‌های شهری بوده اما به همت نیروهای شهرداری قم این شهر را برای مناسبت‌های مختلف آماده‌سازی کرده و امیدواریم در سال همدلی و همزبانی بتوانیم اعتمادسازی بیشتری در میان مردم و مسئولان انجام دهیم.
متین‌فر با تاکید بر اینکه خنثی‌سازی و حذف موازی کاریهای دستگاهها یکی از راهکارهای عملیاتی شعار سال می باشد، مطرح کرد: اگر مردم نسبت به دستگاه‌ها اعتماد مناسب نداشته باشند اعتماد مردم نسبت به نظام کم‌رنگ‌تر می‌شود.
وی با بیان اینکه سیاسی‌بازی‌ در شهرداری قم جایگاهی ندارد، تصریح کرد: شهر قم در دهه‌های اخیر از عقب ماندگی‌های بسیاری رنج برده است به همین علت شهرداری از ظرفیت‌های مختلف شهری برای پر کردن خلأهای این شهر استفاده می‌کند.
متین‌فر با اشاره به اینکه مسئولان ملی نباید نسبت به عقب‌ماندگی‌های شهر قم غافل باشند، ابراز کرد: صداقت و شفافیت شعار شهرداری برای پیشبرد امور است و امیدواریم بتوانیم این شعارها را در عمل به منصه ظهور برسانیم و با توجه به اینکه شهر قم یک هویت بین‌المللی دارد این ویژگی را در مبلمان شهری قم به نمایش بگذاریم.
وی خاطرنشان کرد: یکی از تاکیدهای رهبری حفظ باغ‌ها و فضای سبز شهرهاست به همین علت شهرداری قم حفظ فضای سبز شهری و توسعه آن را در دستور کار خود قرار می‌دهد.
سرپرست شهرداری قم با تاکید بر اینکه انتقادپذیری یکی از ویژگی‌های مدیران شهرداری قم است، گفت: استفاده از انتقادها و نظرات اقشار مختلف مردم به ویژه مراجع و علمای دینی می‌تواند شهرداری را در اجرا کردن بهترین تصمیم‌ها یاری کند.
وی با بیان اینکه ملک‌های بسیاری در سطح شهر قم به آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) تعلق دارد، اظهار کرد: امیدواریم با تقویت همدلی شهرداری و آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) بتوانیم پیشرفت‌های بیشتری در شهر قم داشته باشیم.

۱۳۹۴/۰۱/۱۸
اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم