- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

برگزاری کارگاه های آموزشی هفته گرامیداشت مقام زن در مرکز پایتخت

ارتقای آگاهی بانوان نسبت به نقش زنان در پویایی جامعه و خانواده
با هدف ارتقای آگاهی بانوان محله های مرکزی شهر تهران نسبت به منزلت و جایگاه زنان و اثر بخشی آنان در پویایی جامعه و خانواده ، همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) و آغاز هفته گرامیداشت مقام زن ؛ کارگاه های آموزشی ویژه ای در خانه های تسنیم منطقه ۱۱ برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱ ،محمد کریملو معاون اجتماعی و فرهنگی این منطقه از اجرای ویژه‌ برنامه‌هایی به‌مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) در محلات مرکزی شهر تهران خبر داد.
کریملوبا اعلام این خبر گفت: به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا ( س ) دخت نبی مکرم اسلام و هفته زن ویژه برنامه هایی به مدت یک هفته از بیستم تا بیست و هفتم فروردین ماه در خانه های تسنیم سرای محلات منطقه ۱۱ برگزار می شود.
اودر ادامه افزود: برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی ایرانی، عفاف و حجاب و خانواده و رسانه، خانواده و مطالعه، اردوهای تفریحی–زیارتی، برپایی جشن و تقدیر از بانوان موفق و نخبه از جمله برنامه های ویژه بانوان محلات است.
کریملو ادامه داد: برنامه درنظر گرفته شده با هدف افزایش آگاهی نسبت به نقش زنان در پویایی خانواده و جامعه در محلات ۱۷ گانه منطقه از ۲۰ تا ۲۷ فروردین برگزار می‌شود.