سرپرست شهرداری قم: همدلی و همراهی مردم و مسئولان، گره‌گشای مشکلات مدیریت شهری است
تاریخ انتشار: 11 آوریل 2015 - اختصاصی

سرپرست شهرداری قم: همدلی و همراهی مردم و مسئولان، گره‌گشای مشکلات مدیریت شهری است...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

سرپرست شهرداری قم با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۴ از سوی رهبر انقلاب اسلامی، گفت: همدلی و همراهی مردم و مسئولان، گره‌گشای مشکلات مدیریت شهری است.

به گزارش شهر نیوز، مهندس متین فر در دیدار با احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سال جدید افتخاری برای شهرداری قم رقم زد، اظهار کرد: بر اساس نظر سنجی‌های صورت گرفته از مسافرین و مجاورین شهر قم و همچنین مسئولین استان، شهرداری با آمادگی خوب توانست خدمات ارزنده‌ای را به مسافران نوروزی که طبق آمار امسال رشد چشمگیری‌ هم داشته ارائه دهد.

وی ادامه داد: در ایام نوروز ۲۰ کمپینگ با تمام امکانات و تجهیزات مورد نیاز مسافران در نقاط مختلف شهر برپا شد، همچنین کارهای فرهنگی ارزنده‌ای مانند برگزاری نماز جماعت در بوستان‌ها، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری و راه‌اندازی تورهای قم گردی به اجرا رسید که مورد استقبال زائرین و مسافرین نوروزی شهر مقدس قم نیز قرار گرفت.

سرپرست شهرداری قم با اشاره به خدمت سه هزار نیروی خدماتی و ۲۷۰ خودروی مکانیزه در ایام نوروز، ابراز کرد: با تلاش این عزیزان علیرغم آفزایش میزان زباله در قم، کار خوبی صورت گرفت تا جایی که شهر قم را به عنوان شهر نظیف ملقب کردند. در بخش‌های ترافیکی، حمل و نقل و سایر حوزه‌ها نیز شهرداری عملکرد خوبی داشت که امیدواریم این روند در طول سال با شدت و قوت ادامه یابد.

متین فر با بیان اینکه در سال جاری دو اصل صداقت و شفافیت مورد توجه شهرداری خواهد بود، بیان کرد: در تلاش هستیم تا این دو اصل مهم را در طول سال در تمام جنبه‌های کاری شهرداری اجرایی کنیم، چرا که شهر قم به فرموده رهبر انقلاب اسلامی آبروی نظام است و باید دست به دست هم دهیم تا عقب افتادگی این شهر را با وحدت و همدلی جبران کنیم.

وی افزود: از مراجع تقلید، بزرگان و مسئولین شهر انتظار داریم همچون گذشته شهرداری را حمایت کنند، از نمایندگان مجلس به ویژه آقای امیرآبادی که همواره یارو و یاور مجموعه شهرداری بودند نیز تقاضا می‌کنیم از نظر تامین اعتبارات ملی و مجوز‌های مورد نیاز همچنان ما را حمایت و تقویت کنند تا انشاء الله به سمت تحقق فرمایش رهبری در خصوص همدلی و همراهی حرکت کنیم.

سرپرست شهرداری قم در پایان با تاکید بر اینکه مدیران شهرداری هرگونه نقد سازنده‌ای را چه از طرف مردم و چه از طرف مسئولین با جان و دل پذیرا هستند، خاطرنشان کرد: در بسیاری از مواقع مردم در مشکلات شهری می‌توانند یاور شهرداری باشند و ما از تمام مردم و مسئولان تقاضا داریم در عرصه‌های مختلف کاری شهرداری ورود کرده و امور را پیگیری کنند تا بتوانیم همه با هم از این فرصت طلایی که برای خدمت به حرم اهل‌بیت(ع) ایجاد شده نهایت بهره‌برداری را ببریم.

۱۳۹۴/۰۱/۲۱
اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم

چاپ چاپ