شهردار منطقه دو خبر داد:

نصب آثار حجمی درمنطقه دوتهران

تاریخ انتشار: 11 آوریل 2015 - اخبار, اختصاصی
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار منطقه دو تهران از نصب آثار حجمی در این منطقه خبر داد و گفت: همزمان با اجرای طرح استقبال از بهار آثار حجمی مختلفی بر گرفته از طراحی های هنرمندان کشورمان در فضاهای عمومی سطح منطقه نصب شده است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو تهران “عابد ملکی” با اعلام این مطلب اظهارداشت: طرح حجمی آهنگ بهار در میدان کاج، چوپان دروغگو واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی، رستاخیز حیات واقع در جلال آل احمد، انسان ماهی پرنده واقع در یادگار امام از جمله طرح های حجمی اجرا شده در این منطقه است.
وی با اشاره به تاثیر نصب اثار حجمی در بهبود سیمای بصری منطقه تاکید کرد:طرح زندگی واقع در شهر آرا ، هوای پاک در بوستان پردیسان، بسته بندی در خیابان ستارخان، کتابخانه در شهرک غرب، انعکاس واقعیت در بوستان مولانا، تعطیلات واقع در بلوار پاکنژاد، صدای کودکی در یادگار امام جنوب، پرواز در بوستان پرواز، بز ۹۴ در خیابان کوهستان و ساعت آفتابی در بزرگراه چمران از دیگر طرح های حجمی اجرا شده در منطقه به شمار می رود.
شهردار منطقه دو تهران اظهارداشت: نصب آثار حجمی حمایت از فعالیت های هنرمندان کشور را نیز دنبال دارد و از این رو شهرداری منطقه استفاده از آثار حجمی را در دستور کار خود قرار داده است.
ملکی تصریح کرد: اجرای طرح های زیباسازی متناسب با نیازهای فرهنگی منطقه به طور متناوب در شمالغرب تهران دنبال شده تا بر زیبایی های بصری افزوده شود.

چاپ چاپ