- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

اولین تور صنعتی شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان در سال ۹۴ برگزار شد

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان از برگزاری اولین تور صنعتی این شرکت در سال ۹۴ خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان، ناصر صیدی اظهار داشت: جمعی از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری و همچنین برخی از اساتید دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان از شرکت نقطه خط زنگان تولید کننده انواع رنگ ها، علایم هشدار دهنده ترافیکی و امولسیون قیر و شرکت زنجان جام تولید کننده انواع شیشه های دو جداره بازدید کردند.
این مقام مسئول هدف از برگزاری این تور صنعتی را ایجاد روابط سازنده بین صنعتگران و دانشگاهیان عنوان و تصریح کرد: ارتباط دانشگاه و صنعت برای هر دو بخش مفید و سودمند است و اگر این حقیقت توسط هر دو بخش درک شود، توسعه صنعت و پیشرفت دانشگاه با حداکثر سرعت انجام خواهد شد .
وی تصریح کرد: امروزه هیچ کشوری در ارتباط میان صنعت و دانشگاه تردیدی به خود راه نمی دهد و با بررسی ریشه ای و تاریخی در شکوفایی اقتصادی کشورهای توسعه یافته، مشخص می شود که بخش عظیمی از پیشرفت اقتصادی، مدیون ارتباط مداوم و سازنده مراکز دانشگاهی با مراکز صنعتی و دستگاههای اجرایی کشورها می باشد.
صیدی در پایان گفت: امیدوارم با برنامه ریزی های انجام شده در سال جدید بتوانیم تورهای صنعتی پیش بینی شده را با اهداف مختلف در جهت آشنایی صنعتگران با تکنولوژی های جدید و به تبع آن رشد و ارتقای صنعت برگزار نماییم.