طي زمستان سال گذشته تا كنون صورت گرفت؛

واکاری بیش از ۴۵۰۰۰ اصله نهال در فاز شرقی بوستان جنگلی چیتگر...

تاریخ انتشار: 11 آوریل 2015 - اخبار
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

حوزه امور شهری و محیط زیست منطقه ۲۲ ، از بهمن ماه سال گذشته تا اواسط فروردین سال ۹۴ در فاز شرقی بوستان چیتگر ۴۵ هزار اصله نهال واکاری کرده است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، اداره فضای سبز حوزه معاونت امور شهری و محیط زیست منطقه پس از شناسایی نقاط و فضاهای مستعد در تمامی پارسلهای فاز شرقی بوستان جنگلی چیتگر و با در نظر گرفتن شرایط اقلیمی نسبت به تهیه نهال سوزنی برگ برای کاشت در این فضاها اقدام کرده است.
قاسم مولایی شهردار منطقه ۲۲ با اعلام این خبر گفت: « عمده عملیات کاشت درختان کاج در ضلع جنوب فاز شرقی چیتگر تا پیست دوچرخه سواری همچنین ضلع شرقی خیابان دستواره و خیابان اجرائیات صورت گرفته است. این اقدام از جمله اقدامات اداره فضای سبز حوزه امور شهری و محیط زیست منطقه ۲۲ برای گسترش و حفظ و نگهداری فضای سبز در فاز شرقی چیتگر بوده است.»
وی در تشریح اهداف این برنامه نیز خاطر نشان کرد: « ایجاد منظر شهری زیبا با استفاده از کاشت گونه های طبیعی و کاهش آلودگی های زیست محیطی با گسترش فضای سبز از جمله اهدافی است که شهرداری منطقه ۲۲ در خصوص احیا و نگهداری فضای سبز در این محدوده از پایتخت دنبال می کند. »

چاپ چاپ