در منطقه 21 انجام شد ؛

عملیات کاشت فرش‌ گل در سطح بوستان ها و معابر و حاشیه بزرگراه های منطقه...

تاریخ انتشار: 11 آوریل 2015 - اخبار
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

سرپرست شهرداری منطقه ۲۱ از عملیات کاشت فرش‌ گل در سطح بوستان ها و معابر و حاشیه بزرگراه های سطح منطقه خبر داد .
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ ، دکتر پیمان پور نصر سرپرست شهرداری منطقه ۲۱ ضمن اعلام این خبر بیان داشت : با توجه به طرح استقبال از بهار ۱۳۹۴ در قالب طرح بهار فاطمی که از ابتدای اسفند ماه سال ۱۳۹۳ در ۴ بازه زمانی ۱۵ روزه اغاز شد عملیات کاشت گل های لاله و نرگس در سطح بوستان ها و معابر و حاشیه بزرگراه های سطح منطقه در دستور کار این معاونت قرار گرفت که تا پایان فروردین ماه سال جاری نیز ادامه خواهد داشت .
سرپرست شهرداری منطقه ۲۱ افزود : عملیات کاشت فرش گل در محورهای بزرگراهی مخصوصا بزرگراه آزادگان که یکی از بزرگراه های شریانی و ورودی و خروجی شهر تهران محسوب می شود انجام شد .
وی در ادامه با بیان اینکه در ۶ رمپ و لوپ حاشیه آزادگان اعم از آزادگان – با بزرگراه شهید فهمیده ( تهران – کرج ) و آزادگان با بزرگراه شهید لشگری عملیات کاشت گل انجام شد گفت : پس از اتمام پروژه پل فتح – آزادگان ، کار فضای سبز آن در حدود ۱۴هکتار از نیمه دوم اسفند ماه سال گذشته اغاز شده و تا کنون نیز عملیات خاکبرداری ، نخاله برداری ، تسطیح و درختکاری آن به اتمام رسیده و در بخشی دیگر کاشت انواع درختچه و گونه های متنوع گیاهی ادامه دارد که تلاش ما اینست مجموعه عملیات کاشت گل و فضای سبز در بزرگراه ازادگان که در مجموع ۱۸ هکتار است تا پایان طرح استقبال از بهار ( ۳۱ فروردین ) به نتیجه برسد .
پورنصر تصریح کرد : در میدان اصلی تهرانسر ، بوستان نرگس ، بوستان لاله ، بوستان رئیسعلی دلواری ، بوستان قباد ، نیز ۳۰۰۰۰ پیاز لاله و ۵۰۰۰ پیاز نرگس کاشته شده است .
سرپرست شهرداری منطقه ۲۱ در پایان هدف از این اقدام را زیباسازی فضای شهری ، بهبود کیفیت زیست محیطی ، تاثیرگذاری مثبت در کاهش آلودگی هوا و ایجاد چشم اندازی زیبا و مفرح برای شهروندان دانست .

چاپ چاپ