- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

شهردار منطقه دو تهران خبر داد: تداوم اجرای طرح خط سفید در منطقه دو تهران

شهردار منطقه دو تهران از ادامه اجرای موفقیت آمیز طرح خط سفید در این منطقه خبر داد و گفت: در راستای ارتقا فرهنگ ترافیک و با هدف ایجاد تسهیلات تردد هرچه بیشتر برای استفاده شهروندان محترم طرح موفق خط سفید در سال جاری نیز در این منطقه اجرایی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو تهران، “عابد ملکی” با بیان این مطلب اظهارداشت: با اجرای عملیات خط کشی در ۲۰ کیلومتر از محورهای سطح منطقه در تقاطع هایی همچون خوردین-هرمزان، میدان صنعت، شهید دادمان، شهید حسن سیف، شهید دادمان-فلامک، حبیب اله یکم، حبیب اله-متولیان، بلوار دریا-شهید فرحزادی، شهید نورانی-شهید فخار مقدم و … اجرای طرح خط سفید با جدیت دنبال می شود.

وی در ادامه به اصلاح و بروزرسانی تابلوهای هدایت مسیر در این منطقه اشاره کرد و گفت: اصلاح و بروز رسانی تابلوهای هدایت مسیر در محورهای خط سفید از جمله میدان شهید حسن تهرانی مقدم، میدان صنعت، تقاطع خوردین-دریا، محورهای شهرآرا، پاتریس لومومبا، کوی نصر و بلوار شهید فرحزادی در این منطقه انجام شده است.

شهردار منطقه دو تهران همچنین با اشاره به نصب و راه اندازی چراغ های راهنمایی و رانندگی در این منطقه تاکید کرد: نصب و راه اندازی چراغ های راهنمایی در تمامی ورودی و خروجی های بزرگراه شهید چمران (به تعداد ۳۰ورودی و خروجی) که باعث افزایش ایمنی تردد به میزان قابل ملاحظه ای می شود، در این منطقه دنبال شده است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح های ترافیکی به منظور سهولت در آمد و شد های شهروندان به طور مسمتر دنبال می شود خطرنشان کرد: منطقه دو یکی از پر ترددترین مناطق شهر تهران است که نیاز به اجرای طرح های ترافیکی مستمر علمی دارد.