اقبالیان سرپرست شهرداری منطقه هفت خبر داد:

اجرای طرحهای ایمن سازی و زیباسازی پل های مرکزی شهر قم

تاریخ انتشار: 15 آوریل 2015 - اخبار, خواندني هاي برگزيده‌
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

اقبالیان سرپرست شهرداری منطقه هفت خبر داد:
اجرای طرحهای ایمن سازی و زیباسازی پلهای مرکزی شهر قم
پلهای علیخانی و حجتیه ایمن می شوند

ایمن سازی پرتردد ترین پلهای مرکزی شهر قم در دستور کار منطقه هفت قرار دارد.
واحد خبر شهرداری منطقه هفت: سرپرست شهرداری منطقه هفت با بیان توضیحاتی در خصوص لزوم ایمن سازی پلهای مرکزی شهر از اجرای طرحهای مقاوم سازی و زیباسازی آنها خبر داد.
اقبالیان افزود: پلهای که بر روی رودخانه قم و در محدوده هسته مرکزی شهر قرار دارند از پرترافیک ترین معابر شهری قم به حساب می آیند که با توجه به قرار گیری و مجاورت آنها با حرم مطهر حضرت معصومه(س) دارای بار سواره و پیاده می باشند. از این رو و با توجه به قدیمی و فرسوده بودن حفاظ پلها ، شهرداری منطقه هفت با پیگیری های صورت گرفته و هماهنگی با حوزه معاونت شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم نسبت به تهیه طرح اقدام و ضمن شناسایی پیمانکار در این خصوص نسبت به اجرایی نمودن طرح اقدام نموده است .
سرپرست شهرداری منطقه هفت، اجرای طرح ایمن سازی را در کنار مقاوم سازی و زیباسازی عنوان نمود و افزود: در تهیه این دیواره جنبه های زیباسازی و استفاده از طرحهای اسلامی مد نظر بوده است .
وی گفت : حفظ و ارتقاء سلامت شهروندان را از مهمترین اهداف پروژه های شهری خواند و ادامه داد: اجرای نورپردازی و نصب پایه های پرچم نیز در این طرح تعبیه شده و کار به صورتی پیگیری می شود که در زمانی کوتاه و بدون ایجاد اخلال در جریان معمول عبور و مرور به پایان برسد. #

چاپ چاپ