- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

نوسازی چراغ های چشمک زن سولار در منطقه دو تهران

شهردار منطقه دو تهران گفت: چراغ های چشمک زن سولار در سطح معابر این منطقه از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک نوسازی و مرمت شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو تهران، “عابد ملکی” بااعلام این مطلب اظهارداشت: به منظور افزایش کارایی و ارتقا ایمنی تردد معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲ اقدام به نوسازی چراغ های چشمک زن سولار در بیش از ۴۰تقاطع کرده است.

وی در ادامه به مناسب سازی، احداث رمپ و نصب پل فلزی در این منطقه اشاره و تاکید کرد: در راستای بهسازی معابر سطح منطقه جهت استفاده جانبازان و معلولین محترم، معاونت حمل و نقل و ترافیک اقدام به مناسب سازی معابر و خصوصاً تقاطع های اصلی در سطح نواحی کرده است.

شهردار منطقه دو تهران در همین زمینه به مناسب سازی، احداث رمپ و نصب پل فلزی در ۲۲ نقطه در محور شهید فرحزادی شهرک غرب ، مناسب سازی، احداث رمپ و نصب پل فلزی در ۱۸نقطه محور سعادت آباد، مناسب سازی، احداث رمپ و نصب پل فلزی در ۱۴نقطه محور خوردین، مناسب سازی، احداث رمپ و نصب پل فلزی در ۲۰نقطه محور شهید پاکنژاد و نصب ۲۰ عدد پل فلزی در معابر اصلی ناحیه۵ خیابان شهید تیموری-حبیب اله اشاره کرد.
ملکی تاکید کرد: احداث راستگرد شرق به شمال تقاطع خیابان پاکنژاد-خیابان سپیدار باتوجه به لزوم سهولت تردد و افزایش ایمنی عبور و مرور در معابر سطح منطقه، کاهش زمان تاخیر، برطرف نمودن گره ترافیکی و جلوگیری از تخلف صورت گرفته است.