تکمیل پروژه خط سفید معابر غربی پایتخت با نصب دوربین
شهردار منطقه 9 خبر داد:

تکمیل پروژه خط سفید معابر غربی پایتخت با نصب دوربین

تاریخ انتشار: 15 آوریل 2015 - اختصاصی
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار منطقه ۹ از تکمیل پروژه خط سفید در منطقه خبر داد و گفت: برهمین اساس دوربین های ثبت تخلف سرعت و نظارت تصویری در تقاطعات پرتردد و معابر بزرگراهی نصب شده است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۹ ، سیدعلیرضا حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: عملیات خط کشی سفید در اکثر محورها و تقاطعات سطح محدوده اجرایی شده و پروژه خط سفید با نصب دوربین های ثبت تخلف سرعت و نظارت تصویری تکمیل می شود.
وی با بیان اینکه اجرای طرح خط سفید از شهریور سال گذشته در دستور کار قرار گرفت نیز گفت: پروژه خط سفید در راستای سیاستهای مدیریت ارشد شهرداری تهران مبنی بر بحث توسعه پایدار ، ارتقا کیفیت زندگی و افزایش رفاه جامعه به منظور کاهش آلودگی هوا ، کاهش آسیب های ناشی از فقر فرهنگی در حوزه ترافیک ، بستر سازی جهت رانندگی اصولی و درست ، افزایش و ارتقا فرهنگ شهروندی ، ارتقا فرهنگ سلامت اجتماعی و نظم و انضباط و همچنین تمایل به قانون گرایی و گسترش فرهنگ صبر و آرامش است.
حسینی با بیان اینکه خط سفید ، نماد نظم و انضباط اجتماعی و احترام به مقررات است نیز تصریح کرد: تبلور این شعار در زندگی شهری در حوزه حمل و نقل و ترافیک بوده و جهت دستیابی به این مهم ، ابتدا باید ساختارهای ترافیکی و اصلاح و استاندارد سازی شود.
وی افزود: نصب دوربین ها هم یکی دیگر از مراحل تکمیل پروژه خط سفید بوده و این عملیات به منظور روانسازی و آرام سازی ترافیکی و پیشگیری از خطرات و حوادث احتمالی اجرایی می شود.
شهردار منطقه ۹ در خصوص اجرای طرح خط سفید در سطح منطقه گفت: این طرح در چهار بازه زمانی و در قالب برنامه های فرهنگی و اجتماعی ، خدمات شهری و به ویژه حمل و نقل و ترافیک در دستور کار قرار گرفت و مراحل پایانی خود را طی می کند.

چاپ چاپ