تاریخ انتشار: 16 آوریل 2015 - اخبار, اخبار شهرداری ها

احداث ساختمان آتش نشانی شهرک منظریه شهرکرد به پیشرفت ۸۰ درصدی رسید...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار شهرکرد از پیشرفت ۸۰ درصدی احداث ساختمان ایستگاه آتش نشانی شهرک منظریه در این شهر خبر داد.
نورالله غلامیان دهکردی کل اعتبار ساخت این ایستگاه آتش‌نشانی افزون بر ۱۰ میلیارد ریال است که با برنامه ریزی صورت گرفته در سال جاری افتتاح و بهره برداری خواهد شد.
وی اظهار داشت: ایستگاه آتش نشانی منظریه در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع و زیربنای ۸۷۵ متر مربع در دو طبقه شامل ساختمان اداری و آشیانه با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در حال ساخت می باشد.
غلامیان دهکردی با اشاره به ساخت بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی در شهرک مسکونی منظریه شهرکرد، که زمینه سکونت ۶۰ هزار نفر از شهروندان را فراهم می کند، افزود: وجود ایستگاه آتش نشانی در این شهرک در سرعت بخشی ارائه خدمات به شهروندان ضروری و یکی از شاخص های مهم در حوزه خدمات شهری است.
غلامیان‌دهکردی ارائه فعالیت‌های امداد و نجات را از مهم‌ترین اهداف احداث این پروژه عنوان کرد و گفت: اطفای حریق و مجهز کردن محلات شهر به ایستگاه آتش‎نشانی از دیگر اهداف این پروژه است.
وی بر ضرورت اشاعه و ترویج فرهنگ آتش‎نشانی در جامعه تأکید کرد و افزود: ارتقای سطح آگاهی و بصیرت اقشار مختلف جامعه نسبت به اقدامات آتش‎نشانی جامعه ضروری است تا اقشار مختلف جامعه با فعالیت‌ها و اقدامات سازمان آتش‌نشانی بیش از پیش آگاهی یابند.
شهردار شهرکرد خاطرنشان ساخت: هم اکنون ۱۲ دستگاه خودروی اطفای حریق و سه دستگاه ماشین امداد و نجات در پنج ایستگاه آتش نشانی شهرکرد فعال است و بیش از ۵۰ نیروی عملیاتی در این مراکز به شهروندان خدمات ارائه می دهند.

روابط عمومی شهرداری شهرکرد

چاپ چاپ