- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

شهردار منطقه ۹ خبر داد: راه اندازی دهکده سلامت در ضلع جنوبی میدان آزادی

شهردار منطقه ۹ با اشاره به ویژه برنامه های متنوع هفته سلامت از راه اندازی دهکده سلامت در بوستان المهدی (عج) خبر داد و گفت: این دهکده با ارائه خدمات گوناگون سلامت محور در هفته اول اردیبهشت ماه با شعار “ایمنی غذا” برپا می شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۹ ، سیدعلیرضا حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح دهکده سلامت به مدت ۸ سال است که توسط شهرداری برگزار می شود و هر سال هم یکی از بوستان ها میزبان اجرای این طرح است.
وی با بیان اینکه امسال سعی شده تا این مجموعه بعنوان یک دهکده واقعی سلامت میزبان مردم باشد نیز گفت: طراحی این دهکده به گونه ای است شهروندان به راحتی نمی توانند از کنار آن بگذرند و به واسطه جذابیت ویژه آن ، مراجعه کنندگان زیادی به این محل خواهند رفت.
حسینی افزود: دهکده سلامت امسال ۳۵ غرفه دارد و همه خدماتی که در این غرفه ها ارائه می شود در راستای کمک به ارتقا سلامت شهروندان است و همه نهادها و ارگان ها در این طرح مشارکت دارند.
وی با اشاره به شعار امسال هفته سلامت با عنوان ” ایمنی غذا ” نیز تصریح کرد: شعاری که امسال برای هفته سلامت انتخاب شده کار ما را سخت تر کرده و وظیفه داریم که با روش های مختلف ، عادت های غلط غذایی مردم را تغییر دهیم.
شهردار منطقه ۹ به ویژگی های خاص این دهکده سلامت نیز اشاره کرد و فضای حاکم بر مجموعه را فضایی سنتی ، ایرانی و اسلامی برشمرد.
وی با اشاره به متفاوت بودن دهکده سلامت ۹۴ نسبت به سالهای گذشته نیز تاکید کرد: این مجموعه سلامت محور با شکل متفاوت تری برگزار می شود و امیدواریم که بازخورد مناسبی داشته و نسبت به سال گذشته ، شهروندان بیشتری را جذب کند.