تاریخ انتشار: 02 آگوست 2015 - اخبار, اخبار شهرداری ها

برنامه های متنوع برای دختران منطقه ۷ در دهه کرامت

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

رئیس اداره بانوان شهرداری منطقه ۷ از ثبت نام دختران ۹ تا ۲۹ ساله برای حضور در برنامه های دهه کرامت در سرای محلات منطقه خبر داد و گفت: همزمان با ایام مبارک این دهه شهرداری منطقه برنامه های ویژه و متنوعی را برای شهروندان منطقه به ویژه دختران اجرا می کند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، فهیمه احمدی خواه با اعلام این مطلب افزود: از روز میلاد حضرت معصومه (س) تا روز میلاد امام رضا (ع) را دهه کرامت می نامند و در این ایام برنامه های ویژه ای برای دختران در منطقه برگزار می شود.
وی با اشاره به نامگذاری ایام این دهه، گفت: امسال روزهای این دهه با عنوان دختران طیبه و الگوی متعالی زن مسلمان، دختران و شکوفایی و توانمندسازی فردی و اجتماعی، دختران و آداب زندگی ایرانی اسلامی، دختران و تکریم خانواده، دختران و تعلیم و تربیت و دانش پژوهی، دختران و اهل بیت(ع) مبتنی بر دین، دختران و عفاف و حجاب، دختران و سلامت روانی و جسمی، دختران و مشارکت اجتماعی، دختران و نشاط، نامگذاری شده است.
رئیس اداره بانوان شهرداری منطقه ۷ تصریح کرد: برنامه های این دهه را مطابق با نامگذاری ایام پیش بینی کردیم تا شرکت کنندگان از طرق سخنرانی، برپایی همایش و اجرای نمایش و سرود و برگزاری کارگاه های آموزشی و مشاوره، با علت و فلسفه عناوین نامگذاری شده آشنا شوند.
وی با تاکید بر اینکه دختران برای شرکت در این برنامه ها تا اواسط مرداد ماه فرصت دارند به سرای محلات مراجعه و ثبت نام کنند، خاطرنشان کرد: جشن‌های مردمی دهه کرامت ۹۴ از ۲۵ مردادماه جاری (اول ذی‌القعده) همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز می شود.

چاپ چاپ