- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

گردهمایی ۳۰۰زوج جوان در کارگاه های آموزشی شکوفایی عشق

معاون اجتماعی وفرهنگی شهردار ی منطقه ۵از برگزاری سلسله همایش های «شکوفه های عشق» با محوریت تحکیم و تقویت بنیان خانواده، در غرب تهران خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ ،سید مازیار علوی،معاون اجتماعی وفرهنگی منطقه با اعلام این خبرگفت: تحکیم بنیان خانواده یکی از رویکردهای شهرداری تهران است که برای تحقق آن با استفاده از تمامی ظرفیت ها برنامه های مختلفی در دست اجراست.

وی افزود: برهمین اساس سلسله کارگاه های «شکوفه های عشق» با هدف تحکیم بنیان خانواده ویژه زوج های جوان و همچنین جوانان در آستانه ازدواج با تلاش اداره اموربانوان منطقه برگزار می شود و تعداد ۳۰۰ نفر از زوج های جوان در این برنامه شرکت خواهند کرد.

معاون شهردار منطقه ۵ گفت: زوج های جوان پس از بهره مندی از یک دوره کارگاه مهارت های زندگی با راهکارهای “تقویت روابط عاطفی میان زوج‏ها، انتظارات زوج ها از یکدیگر، مدیریت اختلاف های خانوادگی، کنترل هیجان‏های زندگی، داشتن یک خانواده شاد و ایجاد رضایت در زندگی، پیشگیری از طلاق، حقوق زن و شوهر از نظر اسلام، معاشرت با اقوام همسر و … آشنا می شوند .

علوی تصریح کرد:کارگاه های آموزشی شکوفائی عشق پهنه غرب تهران شامل مناطق ۲ و ۵و۲۱و۲۲ به میزبانی منطقه ۵ و با حضور ۳۰۰ زوج جوان برگزار می گردد.