سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمان:

علی بابایی سرپرست شهرداری کرمان شد

تاریخ انتشار: 02 آگوست 2015 - انتصاب ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

سرویس خبر : اداره ی روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری کرمان

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمان از موافقت شورای اسلامی شهر کرمان با استعفای ابوالقاسم سیف‌الهی شهردار کرمان خبر داد.
کمال جوانمرد گفت: صبحانه‌ی کاری شورای اسلامی شهر کرمان با حضور ۱۳ نفر از اعضای شورا تشکیل شد و پس از بحث و تبادل نظر در خصوص استعفای شهردار کرمان، با استعفای آقای مهندس سیف‌الهی موافقت شد.
وی افزود: هم‌چنین در این نشست «علی بابایی» معاون خدمات شهری شهردار، به‌عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد.
جوانمرد در خصوص انتخاب شهردار جدید بیان کرد: چون قصد موافقت با استعفای مهندس سیف‌الهی شهردار کرمان را نداشتیم، برای انتخاب شهردار جدید برنامه‌ای در دستور کار شورا نبود.
وی افزود: تلاش بر این بود با توجه به پروژه‌های مختلفی که در شهر کرمان در دست اجراست، آقای سیف‌الهی هم‌چنان شهردار کرمان بماند، اما براساس بررسی‌هایی که شد، با استعفای مهندس سیف‌الهی موافقت شد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمان ادامه داد: بنابراین، براساس قانون موظف هستیم ظرف سه ماه فردی را به‌عنوان سرپرست شهرداری انتخاب کنیم تا در این مدت برای انتخاب شهردار جدید تصمیم‌گیری شود.
جوانمرد در پاسخ به این پرسش که چه گزینه‌هایی برای پُست شهرداری کرمان مد نظر هستند، گفت: هنوز برای انتخاب شهردار کرمان شخصی مطرح نیست، اما شاخص‌هایی در این خصوص مد نظر است؛ از جمله این‌که شهردار جدید باید با سیستم و ساختار شهرداری آشنا باشد و پیچ‌و‌خم‌ها، چالش‌ها و فرصت‌های شهرداری را بداند.
جوانمرد افزود: قطعاً گزینه‌های مورد نظر برای پُست شهرداری کرمان از بدنه‌ی شهرداری خواهند بود و فردی به‌عنوان شهردار انتخاب می‌شود که به امور واقف باشد و بتواند کارها را پیش ببرد.
وی بار دیگر تاکید کرد: شورای اسلامی شهر کرمان علی‌رغم میل باطنی، با استعفای مهندس سیف‌الهی موافقت کرد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمان در خصوص دلایل استعفای شهردار کرمان نیز گفت: آن‌چه که به‌طور غیررسمی بیان شده، انتخاب ایشان به‌عنوان معاون عمرانی استاندار کرمان است.
جوانمرد، مهندس سیف‌الهی را مدیری توانمند و کاردان دانست و برای وی آرزوی موفقیت کرد.
گفتنی است ک مهندس بابایی با حفظ سمت معاون خدمات شهری ،در سمت سرپرست شهرداری کرمان مشغول به فعالیت خواهد بود .

چاپ چاپ