- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

تاکسیرانان سفیران پیشتاز خط سفید می شوند

به منظور اجرای پروژه خط سفید و ارتقاء فرهنگ ترافیک در سطح شهر تاکسیرانان شاغل در شمال تهران با گذراندن دوره های آموزشی به عنوان سفیران پیشتاز خط سفید می شوند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مهندس عبدالمطلب توجهی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت : با توجه به اهمیت مقوله آموزش و فرهنگ سازی در خصوص اجرای طرح خط سفید و مطابق بخشنامه ابلاغی سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران دوره های آموزشی ویژه تاکسیرانان شاغل در منطقه یک شهر تهران با همکاری معاونت آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک ، سازمان تاکسیرانی و دانشگاه جامع علمی کاربردی سازمان تاکسیرانی از سوم مرداد ماه آغاز شده است .
مهندس توجهی تصریح کرد : این دوره ها یک ماهه و به صورت روزانه در دو سرای محله باغ فردوس و ازگل تشکیل می شود و تعداد کلاس ها در هر روز به ۶ کلاس می رسد که تعداد ۳۰نفر در هر کلاس شرکت کرده و در کل ۱۸۰ راننده تاکسی روزانه و ۳ هزار و ۷۵۰ راننده تاکسی ماهانه ،در سطح منطقه یک آموزش می بینند.
وی گفت: در این دوره ها مباحث آموزشی مربوط به آشنایی با خط سفید و تاثیر عوامل اجتماعی و هیجانات فردی در اجرای طرح توسط اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی سازمان تاکسیرانی مطرح و در پایان هر دوره به رانندگان حاضر در کلاس ها گواهینامه حضور در دوره اعطا می شود.
وی افزود : مطابق برنامه ریزی سازمان حمل ونقل و ترافیک مقرر شده است ، دوره های مشابه جهت رانندگان اتوبوس و رانندگان آژانس نیز در آینده برگزار شود.