به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری دزفول:

فاز دوم آسفالت خیابان ها و معابر شهری به درخواست شهروندان و نظر کارشناسان به سرعت در حال انجام است...

تاریخ انتشار: 03 آگوست 2015 - اخبار, اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری دزفول در راستای اجرای فاز دوم عملیات آسفالت خیابان ها و معابر شهری که از چهارم خرداد سال جاری آغاز شده است، خیابان شریعتی حد فاصل چهار راه آفرینش تا بلوار فتح المبین زیر نظر شهرداری منطقه یک، توسط سازمان عمران شهرداری دزفول در حال آسفالت است.
مهندس کرمی نژاد با اعلام این خبر افزود: طول این مسیر دو بانده ۹۰۰ متر و عرض آن ۱۸ متر می باشد که مجموعاً ۱۶۲۰۰ متر مربع آسفالت خواهد شد.
شهردار دزفول گفت: با توجه به رویه شهرداری در خصوص آسفالت معابر و خیابان ها بصورت استاندارد، علاوه بر زیرسازی، آسفالت در لایه رگلاژی و روکش با ضخامت ۷ سانتی متر در این خیابان اجرا خواهد شد.
مهندس کرمی نژاد بودجه تخصیص یافته به آسفالت خیابان شریعتی حد فاصل چهارراه آفرینش تا بلوار فتح المبین را مبلغ ۴ میلیارد ریال اعلام کرد که از بودجه جاری شهرداری دزفول هزینه شده است.
وی همچنین یادآور شد طی ماه های اخیر خیابانهای کوی پیام نور، کوی زیباشهر، کوی آیت اله مدرس و خیابان ساحلی حد فاصل میدان رودبند تا پارک دولت ، خیابان طالقانی و خیابان عقیق، خیابان امام موسی صدر، خیابان جهاد ، خیابان روبروی مصلی امام علی (ع)، زیر پوشش آسفالت قرار گرفت و با ادامه این روند ، خیابان ها و معابری که با درخواست شهروندان و نظر کارشناسان نیاز به آسفالت داشته باشند قطعاً تا پایان سال جاری آسفالت و ترمیم خواهند شد.

چاپ چاپ