تاریخ انتشار: 03 آگوست 2015 - اخبار

اجرای فاز دوم خط سفید در ۴۴ کیلومتر از معابر منطقه ۴

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

سرپرست معاونت حمل نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۴ از اجرای فاز ۲ خط سفید در معابر نواحی ۹ گانه منطقه خبر داد و گفت: در فاز ۲ آسمان آبی زمین پاک با رویکرد خط سفید، ۴۴ کیلومتر از معابر منطقه برای تردد عابران مناسب سازی شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ مهدی اناری با بیان این خبر افزود: به منظور افزایش ایمنی تردد عابران پیاده و ارتقاء فرهنگ ترافیکی شهروندان ، فاز دوم طرح آسمان آبی زمین پاک با محوریت خط سفید از تیر ماه سال جاری در معابر شمال شرق تهران به مرحله اجرا درآمد.
،وی افزود: در این طرح ۲ ماهه ، ۳۱ معبر تحت مطالعه قرار گرفت و پس از انجام کار کارشناسی اقدامات لازم جهت سهولت تردد عابران پیاده، کاهش حجم ترافیک و افزایش ایمنی تردد خودروها و عابران پیاده با نصب علایم و تابلوهای ترافیکی در دستور کار قرار گرفت.
اناری با بیان اینکه رویکرد این طرح در فاز ۲ رسیدگی به معضلات ترافیکی محلات و معابر پر تردد است گفت: در فاز ۲ خیابانهای طاهرخانی،نیروی دریایی، شهید کرد، وفامنش، حیدرخانی، موسوی،گلشنی، سجده ای،شادآلویی و … در دستور کار قرار دارد.
وی افزود: در فاز ۲ طرح خط سفید ۷۰ درصد پیشرفت داشته که پیش بینی می شود تا پایان مرداد ماه به اتمام برسد.
سرپرست معاونت حمل نقل و ترافیک منطقه۴ با اشاره به اقدامات صورت گرفته در فاز ۱ افزود: فاز اول مختص معابر اصلی و فرعی بوده که تعداد ۳۱ معبر به طول ۴۴ کیلومتر و ۱۷ تقاطع برای تردد خودروها و عابران پیاده مناسب سازی و ایمن سازی شده است.

پیمان ضیایی
مدیر روابط عمومی

چاپ چاپ