تاریخ انتشار: 04 آگوست 2015 - اخبار, اخبار شهرداری ها

نمایشگاه ملی اسباب بازی با محوریت خط سفید برپا شد

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب بازی با عرضه انواع اسباب بازی ها و عروسک ها و محور خط سفید و آسمان آبی و زمین پاک، تا جمعه در کانون پرورشی و فکری کودکان ونوجوانان برپاست.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ ، محمدحسین برزگری، رئیس اداره آموزش های شهروندی منطقه ۶ خاطر نشان کرد: :جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب بازی با همکاری شهرداری منطقه ۶ به مدت ۵ روز از ساعت ۱۰ تا ۲۰ در کانون پرورشی و فکری کودکان ونوجوانان واقع در خیابان حجاب دایر است.
اداره آموزش های شهروندی منطقه ۶ با برپایی ایستگاه های آموزشی- تبلیغاتی آسمان آبی و زمین پاک، خط سفید و مدیریت تفکیک زباله از طریق نقاشی، کاریکاتور و انوع اسباب بازی ها به کودکان آموزش می دهد. عرضه انواع اسباب بازی ها و عروسک ها، اهدای جوایز به کودکان، برپایی غرفه های دارا و سارا، غرفه پازل بناهای تاریخی ایرانی-اسلامی و… بخش هایی از این جشنواره است.
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را رشد آگاهی عمومی بویژه والدین از نیازهای فرزندان خود در حوزه اسباب بازی و سرگرمی دانست و افزود: این جشنواره با رویکرد طراحی و ایده های نو در توسعه صنعت اسباب بازی و کار آفرینی در رشد صنایع فرهنگی برگزار می شود.
برزگری ادامه داد: همچنین آموزش به مربیان کانون های کودک جهت ساخت عروسک های بومی و محلی از دیگر برنامه های این نمایشگاه است.

چاپ چاپ