تاریخ انتشار: 04 آگوست 2015 - اخبار

برگزاری تور نیم روزه تفریحی آموزشی “خانواده متعالی” برای بانوان شاغل منطقه ۴...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

مشاور شهردار در امور بانوان شهرداری منطقه ۴ از برگزاری تور نیم روزه تفریحی- آموزشی خانواده متعالی با ارائه مباحث مهم اخلاقی، برای بانوان شاغل منطقه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ سیده شیما واقفی مشاور شهردار در امور بانوان منطقه گفت: با توجه به جایگاه رفیع خانواده و اهمیت حل مسائل و مشکلات موجود، با همکاری اداره آموزش منطقه تور نیم روزه تفریحی- آموزشی خانواده متعالی با ارائه مباحث مهم اخلاقی در بوستان بهشت مادران برگزار می شود.
وی افزود: این تور با حضور گروه های مختلف بانوان شاغل در منطقه برگزار می شود و طبق گروه بندی بانوان در روزهای مختلف در این بوستان حضور می یابند .
مشاور شهردار در امور بانوان شهرداری منطقه ۴ همچنین به برگزاری دوره آموزشی خط سفید برای بانوان شاغل منطقه ۴ اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت اجرای خط سفید دوره آموزشی این کلاسها برای بانوان شاغل منطقه برگزار می شود.
واقفی گفت: با توجه به استقرار پروژه خط سفید و اهمیت آموزش این موضوع در کلانشهر تهران، دوره ای آموزشی خط سفید برای بانوان شاغل منطقه ۴ برگزار می شود.
وی افزود: این دوره ها با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک و معاونت توسعه منابع انسانی در پارک آموزشی ترافیک برگزار می شود و ضمن آموزش ، گواهینامه به شرکت کنندگان ارایه می شود.

پیمان ضیایی
مدیر روابط عمومی

چاپ چاپ