تاریخ انتشار: 05 آگوست 2015 - اخبار

اجرای طرح هوشمندسازی معابر در منطقه ۷

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۷ از اجرای طرح هوشمندسازی معابر این منطقه در راستای اجرای کمپین “آسمان آبی، زمین پاک” خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، امیرحسین حیدرنیا با اعلام این مطلب افزود: در راستای اجرای کمپین “آسمان آبی، زمین پاک” ساماندهی محورهای اصلی منطقه با رویکرد ارتقای فرهنگ ترافیک و نمادسازی خط سفید در دستور کار قرار دارد.
وی تصریح کرد: در تقاطع های خیابان شهید مطهری_شریعتی، خیابان سهروردی شمالی خیابان کنگاور، خیابان پلیس نرسیده به خیابان اجاره دار، بزرگراه شهید صیاد شیرازی جنوب به شمال سر شایگان، خیابان قدوسی تقاطع گوهری و خیابان شهید مدنی تقاطع بزرگراه امام علی (ع) دوربین ثبت تخلف و زوج و فرد نصب می شود.
معاون شهردار منطقه ۷ با اشاره به اجرای ۹۰ هزار متر طول خط کشی محوری در معابر منطقه در راستای طرح خط سفید و ترویج فرهنگ رانندگی صحیح، خاطرنشان کرد: ۱۳۰ مورد همسطح سازی و بهسازی معابر، ۵ مورد اصلاح هندسی، اجرای ۳۵ مورد نوشتار، یکهزار و ۷۰۰ متر مربع هاشور ، خط کشی ۲۰ ایستگاه اتوبوس و تاکسی، نصب ۴۵ پل عابر همسطح بروی انهار و اجرای ۶ مورد هوشمندسازی معابر از جمله اقداماتی است که تاکنون در راستای اجرای طرح خط سفید انجام شده است.
وی ارتقای انضباط ترافیکی واصلاح رفتارهای ترافیکی را از اهداف این طرح عنوان کرد و افزود: پس از آماده سازی و بسترسازی لازم و برگزاری کارگاه های آموزشی ، هم اکنون شهروندان این منطقه از پایتخت با مباحث کمپین آشنا شده اند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۷ اذعان داشت: خطوط سفید عابر پیاده بعنوان گذری ایمن ، نمادی از احترام و انضباط متقابل شهروندان به یکدیگر محسوب می شود و رعایت این نکته در کاهش بسیاری از حوادث ترافیکی و تلفات ناشی از آن اثر گذار است و خوشبختانه شهروندان منطقه این موضوع را به خوبی درک کرده اند.

چاپ چاپ