تاریخ انتشار: 05 آگوست 2015 - اخبار, اخبار شهرداری ها

برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در منطقه ۴ تهران

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ گفت: همزمان با اجرای پانزدهمین مرحله طرح جهادی بازپیرایی معابر با رویکرد «آسمان آبی زمین پاک»، همایش پیاده روی برای خانواده بزرگ منطقه ۴ برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، حمید ناصحی با اعلام این خبر گفت: در راستای توسعه ورزش شهروندی و ارتقاء سطح سلامت شهروندان و تحقق اهداف کمپین ” ۸ میلیون آرزو-یک تهران آسمان آبی، زمین پاک” ؛ این منطقه در نظر دارد همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی را در محله حکیمیه ،بزرگترین محله منطقه برگزار نماید.
وی با اشاره به اقدامات پیش بینی شده در این همایش مفرح خانوادگی افزود: با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه و برنامه ریزی های صورت گرفته توسط واحد ورزش و اداره بازیافت منطقه، برنامه های شاد و متنوعی برای خانواده ها در این روز در نظر گرفته شده است.
ناصحی اضافه کرد: برگزاری نمایش های شاد و موزیکال برای کودکان و نوجوانان، اهدای جوایز ورزشی به افراد شرکت کننده در همایش، اهدای بسته های فرهنگی با موضوعات بازیافت و طرح تفکیک زباله به شهروندان، اهدای گلدان و… از جمله برنامه های چیش بینی شده در این همایش پیاده روی است.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ گفت: این همایش روز جمعه ۱۶ مرداد ماه جاری از ساعت ۸ صبح از مقبره شهدای محله حکیمیه واقع در بلوار شهید عبدالرضا- خیابان بهشت- میدان شهدای گمنام- فاز دو کوی دانشگاه آغاز و در سرای محله حکمیه جنب فروشگاه شهروند به پایان می رسد.
شایان ذکر است همزمان با برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در محله حکیمیه، با حضور بیش از ۹۰۰ نیروی کارشناس و خدماتی، مشکلات عمرانی، ترافیکی، فرهنگی و اجتماعی و خدمات شهری این محله با رویکرد «آسمان آبی زمین پاک» رفع می شود.
پیمان ضیایی
مدیر روابط عمومی

چاپ چاپ