تاریخ انتشار: 05 آگوست 2015 - از سراسر ايران

حمایت همه‌جانبه‌ی اعضای شورا و مدیران شهری از مهندس بابایی به عنوان سرپرست شهرداری...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

سرویس خبر : اداره ی روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری کرمان

صبح امروز رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر کرمان ضمن حضور در شهرداری کرمان و اعلام مهندس علی بابایی به‌طور رسمی به‌عنوان سرپرست شهرداری ،با معاونان شهردار و شهرداران مناطق چهارگانه به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.
رییس شورای اسلامی شهر کرمان ضمن تاکید بر حمایت اعضای شورای اسلامی شهر کرمان از سرپرست شهرداری کرمان، اظهار امیدواری کرد :با توجه به تجربه‌ای که مهندس بابایی دارد، خللی در کارها و پروژه‌های شهرداری ایجاد نشود.
فتح‌الله مؤیدی افزود: از معاونان شهردار، شهرداران مناطق، رؤسای سازمان‌ها و تمام کارکنان شهرداری می‌خواهیم نهایت هم‌کاری را با مهندس بابایی داشته باشند تا کارها و پروژه‌ها هم‌چنان با قوت ادامه پیدا کند.
مؤیدی هم‌چنین از خدمات مهندس سیف‌الهی شهردار سابق کرمان تشکر و قدردانی کرد.

هدف از حضور اعضای شورا در شهرداری ،پشتیبانی از سرپرست شهرداری است

حجت‌الاسلام محمد ربانی هم در این نشست با بیان این‌که مهندس سیف‌الهی شهردار سابق کرمان مصلحت دیدند در جای دیگری خدمت را ادامه دهند، به گزینه‌های موجود برای سرپرستی شهرداری اشاره کرد و گفت: اعضای شورای اسلامی شهر کرمان در بررسی که کردند به این نتیجه رسیدند در شرایط کنونی مهندس بابایی که سابقه و تجربه‌ی خوبی در شهرداری دارند را برای سرپرستی شهرداری انتخاب کنند.
وی افزود: حضور امروز اعضای شورای اسلامی شهر در شهرداری، برای عرض تبریک به مهندس بابایی سرپرست شهرداری و حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه از ایشان است.
ربانی هم‌چنین از معاونان شهردار، شهرداران مناطق و رؤسای سازمان‌ها خواست نهایت هم‌کاری را با مهندس بابایی داشته باشند.
وی افزود: عبور از این مقطع نیاز به هم‌دلی دارد که امیدواریم با هم‌دلی که بین همه‌ی مدیران شهری و اعضای شورا وجود دارد، شاهد حرکت نو و جدیدی در شهر کرمان باشیم.
یوسف جعفری و منصور ایرانمنش دیگر اعضای شورای اسلامی شهر کرمان هم ضمن تقدیر از زحمات هشت‌ساله‌ی مهندس سیف‌الهی شهردار سابق کرمان، برای مهندس بابایی سرپرست شهرداری آرزوی موفقیت کردند.

چاپ چاپ