پیام مشترک رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار قزوین؛  خبرنگاران توسعه شهر را سرعت می‌بخشند

پیام مشترک رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار قزوین؛ خبرنگاران توسعه شهر را سرعت می‌بخشند...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار قزوین در پیامی مشترک فرا رسیدن هفدهم مرداد ماه، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه که همیشه به عنوان نمایندگان شهروندان همراه مدیریت شهری برای تحقق رویکردهای جدید در راستای توسعه شهر هستند، تبریک گفتند.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قزوین؛ در این پیام اعلام شده است: روز خبرنگار، یادآور انسان‌هایی است که با قلم‌هایشان راهی میان تاریکی و ازدحام کلمات می‌گشایند و تصویری از آن را بر جان و اندیشه‌ها ترسیم می‌کنند.
همچنین در این پیام آمده است؛ خبرنگاران با بیان دیدگاه‎ها و مشکلات شهری، تلاش می‌کنند رشد، توسعه و تعالی شهر را سرعت ببخشند.
در این پیام تاکید شده است؛ خبرنگاران باید چشمان تیزبین شهروندان باشند تا فعالیت‌ مسئولان شهر را به خوبی و شفاف روایت کنند.
در این پیام آمده است؛ خبرنگاران نقش اساسی در توسعه شهر دارند و بر این اساس خبرنگاران باید در راستای اطلاع رسانی براساس حقیقت و واقعیت حرکت کنند چراکه با تحقق این مهم در جامعه نقش کاملا مثبتی را خواهند داشت.
در ادامه پیام تبریک آمده است؛ با توجه به نقش مهم خبرنگاران، شناسایی معضلات به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده و اخذ راهکارهای کارشناسی و بومی از کارشناسان برای حل آن‌ها به مدیران شهری از سوی خبرنگاران باعث خواهد شد فرآیند حل مشکلات شتاب پیدا کند و ارائه خدمات شهری تسریع شود.
در ادامه آمده است: اگرچه خبرنگاران با دغدغه‌ها و مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند و به واسطه نوع شغل خود متحمل سختی‌های متعددی می‌شوند ولی شفاف و صادقانه مسائل و مشکلات جامعه را مطرح می‌کنند و این کاری ارزشمند است.
در پایان پیام بیان شده است؛ هفدهم مردادماه روز خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده است؛ فرصت مغتنمی است که این روز شکوهمند، روز حق‌گویی و حق‌جویی و روز پاسداشت قلم را به همه‌ خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه‌نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه اطلاع‌رسانی تبریک و تهنیت عرض نموده و از ایزد منان برای همه تلاشگران و مجاهدان این عرصه توفیق و سربلندی در راستای ارزش‌های والای نظام جمهوری اسلامی ایران تحت منویات مقام معظم رهبری(مدظله العلی) به ویژه در تحقق شعار سال که همان همدلب مردم و مسوولین است، مسئلت می‌نماییم.
پایان پیام

چاپ چاپ