تاریخ انتشار: 08 آگوست 2015 - اخبار, اخبار شهرداری ها

تشکیل ساختار گروه مدیریت بحران در مدارس منطقه ۲۱

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه ۲۱ از تشکیل ساختار گروه مدیریت بحران در مدارس منطقه خبر داد و گفت: طرح مدرسه آماده، طرحی است که مخاطرات آن به حداقل رسیده و توان مقابه با حوادث را داشته و کمترین تلفات و خسارات را متحمل شده است لذا ایت طرح با همکاری آموزش وپرورش در مواجه با حوادث پیش بینی شده است .
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ ، هادی اسماعیلی دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه ۲۱ اظهار کرد : ساختار گروه مدیریت بحران در مدارس منطقه با عضویت ۶ – ۱۲ نفر از پرسنل مدرسه و تعدادی از دانش‌آموزان طی دوره‌های آموزشی در مراحل مختلف تشکیل می‌شود .
وی ادامه داد : ساختار گروه مدیریت بحران در مراحل مختلف از جمله آموزش دانش آموزان ، تشکیل گروه داوطلبی دانش آموزان ، برگزاری اردوهای آموزشی ، توزیع بسته‌های فرهنگی و تشکیل بانک اطلاعاتی تشکیل می‌شود .
دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه ۲۱ تصریح کرد : هدف از اجرای این طرح ، ارتقای آمادگی ، ایمنی و توانمندسازی مدارس شهر در مقابله با حوادث است ضمن اینکه زمینه‌سازی مشارکت و همکاری شهروندان ، سازمانها و نهادهای مسئول در حوزه مدیریت بحران ، بهبود و توسعه علامت آموزش و افزایش مهارتهای فردی است .
وی در پایان گفت : طرح مدرسه آماده جهت اطلاع رسانی و آموزش ، در ک خطر و جلب توجه عمومی ، افزایش توانمندسازی کارکنان مدارس ، مطالبه عمومی جهت ارتقای میزان آمادگی شهروندان در حوزه سوانح و حوادث طبیعی و استقرار آن پیش بینی شده است .

چاپ چاپ