تاریخ انتشار: 08 آگوست 2015 - از سراسر ايران

شهردار قم با صدور بیانیه‌ای روز ۱۷ مرداد ماه “روز خبرنگار” را به تمامی صاحبان اندیشه و ق...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار قم با صدور بیانیه‌ای روز ۱۷ مرداد ماه “روز خبرنگار” را به تمامی صاحبان اندیشه و قلم تبریک گفت.

دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه “روز خبرنگار” با صدور بیانیه‌‌ای این روز را به تمامی خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه تبریک گفت.

خبرنگار

در این بیانیه آمده است:

بدون تردید حفظ و ارتقای جایگاه خطیر خبر و رسانه برای تعمق اطلاع‌رسانی و ترویج و نهادینه نمودن فضائل مدنی و اخلاقی در جامعه از سیاست‌ها و برنامه‌های محوری نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تحقق این هدف در گرو تعامل و همکاری دو سویه اصحاب رسانه و خبر از یک طرف و حاکمان و دولت مردان از سوی دیگر است.
این تعامل نیز ممکن نمی‌گردد مگر در سایه رعایت امنیت روانی و فکری و پاسداشت حریم شریف اصحاب قلم و رسانه از سوی حاکمیت، دولتمردان و مسئولان از سویی و پایبندی این قشر فعال و مسئولیت‌پذیر در رعایت اعتدال، انصاف، مدارا، پایبندی به اخلاق رسانه و حفظ حرمت و آبروی شخصیت‌های حقیقی و حقوقی و این عملی خواهد شد.

ضمن تبریک مجدد این روز، از تلاش و همراهی این قشر خدوم و مسئولیت‌شناس در انعکاس اخبار فعالیت‌ها و خدمات نظام جمهوری اسلامی به ویژه دستگاه‌های خدماتی نظیر شهرداری‌ها از تلاش جهادگونه این قشر زحمت کش تقدیر و تشکر می‌کنم.

همچنین از درگاه ایزد منان برای تمامی اصحاب قلم و خبر که در مسیر ترویج و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در سال «همدلی و هم‌زبانی» در تلاش و تکاپو هستند، آرزوی توفیق روزافزون در انجام مطلوب مسئولیت‌ها و رسالت‌ها را دارم.

چاپ چاپ