- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

کاهش چشمگیر پیام های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ با اجرای طرح های جهادی در منطقه ۴

شهردار منطقه ۴ در جلسه ارزیابی عملکرد نواحی و معاونت ها در طرح های جهادی گفت: با اجرای طرح های جهادی در منطقه ۴ ، تعداد پیام های شهروندان در سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ کاهش چشمگیری داشته است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، مهندس سید امیر عباس بهاری شهردار منطقه ۴ در این نشست با بیان این مطلب گفت: با گذشت ۷ هفته از اجرای طرح های جهادی بهسازی و مناسب سازی و آرام سازی معابر منطقه ۴ که در ۱۵ محله منطقه ۴ اجرا شد، خوشبختانه با بررسی تحلیل تعداد پیام های مردمی در سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ ، رضایتمندی شهروندان افزایش چشمگیری داشته است .
وی با بیان اینکه ۳ معیار سلامت، کار و مدیریت جهادی باید در رئوس فعالیت ها قرار گیرد افزود: تمام تلاش مدیریت شهری بر این است که این ۳ معیار به همراه شایسته سالاری، در گزینش افراد و انتصاب در سمت های جدید در اولویت قرار گیرد.
بهاری افزود: طرح های جهادی برای رفاه و آسایش مردم است پس باید به گونه ای فعالیت ها برنامه ریزی شود تا رضایتمندی شهروندان در سطح محلات افزایش یابد.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در طرح جهادی محله حکیمیه که در روز جمعه ۱۶ مرداد اجرا شد گفت: در این طرح که از نخستین ساعات بامداد روز جمعه آغاز شد، بیش از ۱۰۰ معبر محلی و بزرگراهی حکیمیه بهسازی و ایمن سازی شد.
شهردار منطقه ۴ افزود: در طرح جهادی محله حکیمیه بیش از ۱۳۰۰ نیروی کارشناس و کارگر حضور داشتند که مشکلات این محله در ۴ حوزه فنی و عمرانی، خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و فرهنگی و اجتماعی در دستور کار قرار گرفت.
وی گفت: در این طرح فوریتی، ۱۵۰٫۰۰۰ متر مربع از فضای سبز معابر ، رفیوژ ها ، لچکی ، درختکاری ها ، رمپ و لوپ ها نظافت و بهسازی شد.
بهاری با اشاره به عملکرد معاونت فنی و عمرانی در طرح جهادی محله حکیمیه افزود: در این طرح بیش از ۱۱۰ تن آسفالت در سطح محله پخش و ۱۶۰ مورد نوار حفاری لکه گیری و مرمت شد.
شهردار منطقه ۴ افزود: در حوزه حمل و نقل و ترافیک علاوه بر بهسازی ۱۰۰ تابلوی انتظامی و ترافیکی، معابر محلی بزرگراه های شهید بایایی و شهید زین الدین با نصب تجهیزات ترافیکی ایمن سازی شد.
وی در ادامه با اشاره به برپایی همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با محوریت آسمان آبی زمین پاک در محله حکیمیه افزود: همزمان با اجرای طرح جهادی، همایش پیاده روی خانوادگی با حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر از شهروندان در محله حکیمیه برگزار شد.