کارگاه آموزشی روابط عمومی هزاره سوم
روابط عمومی شهرداری رامسر

کارگاه آموزشی روابط عمومی هزاره سوم

تاریخ انتشار: 08 آگوست 2015 - از سراسر ايران, خواندني هاي برگزيده‌
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

کارگاه آموزشی روابط عمومی هزاره سوم به همت اداره کل روابط عمومی استانداری مازندران، نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در استان به میزبانی فرمانداری شهرستان رامسر و با همکاری شورای روابط عمومی شهرستان، در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد واحد رامسر با حضور فرماندار رامسر، احمد رضا زاده مسول نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در مازندران و دکتر احمد یحیایی ایله ای ستاره علمی روابط عمومی کشور برگزار شد.
فرماندار رامسر با بیان اینکه روابط عمومی ها در ایجاد ارتباط موثر بین مردم و رسانه ها حائز اهمیت هستند گفت: گام اول در رسیدن همدلی در جامعه نیازمند است با محوریت روابط عمومی ها انجام شود.
وی افزود: با برنامه ریزی مناسب از سوی روابط عمومی ها و اطلاع رسانی های مناسب همدلی و همزبانی در جامعه متبلور می شود.
حسین سروری با اشاره به وظایف خطیر روابط عمومی ها در امر رسانه و همکاری با خبرنگاران گفت: یکی دیگر از وظایف روابط عمومی ها تبلیغ عملکرد دولت است.
احمد رضا زاده مسول نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در استان مازندران درباره برنامه های اجرایی و عملکردی روابط عمومی ها گفت: مازندران نیازمند مدل استانداردی از روابط عمومی است.
وی افزود: از چالش های استان مازندران این است  که برخی رسانه های خبری دچار سیاست زدگی شده اند.
وی با بیان اینکه پیام های ما یک سویه بوده اند اظهار داشت: درجهت توسعه استان باید به همگرایی برسیم و یکی از تاکتیک ها استفاده از تاکتیک های مذاکره است.
رضا زاده بیان داشت: این انجمن با نیت خالص جهت توسعه استان شکل گرفته اشت.
در ادامه دکتر احمد یحیایی دکترای ارتباطات و ستاره علمی روابط عمومی کشور نیز نقش و روش های کارآمد روابط عمومی ها را در کارگاه آموزشی مورد بحث قرار داده است..
“احمد یحیایی ایله ای” افزود:روابط عمومی باید همسو با تحولات اجتماعی به آموزش مستمر روی بیاورد و اگر یک روابط عمومی کارآمد باشد سیستم آن سازمان نیز رشد می نماید.
وی ادامه داد:مخاطبان امروز ما با سال های گذشته فرق دارند مردم به شدت باسواد شده اند  و امروز ما ۳ میلیون وبلاگ و وب سایت فعال داریم و ۲۵۰ هزار کودک زیر ۱۰ سال وبلاگ دارند.
وی بیان داشت:تجاری سازی،مخاطب محوری،بحران زدایی ،ارتباطات الکترونیک ،مسولیت اجتماعی و مدیریت کیفی از رویکردهای نوین در روابط عمومی است.
وی افزود:روابط عمومی باید تحلیل گربوده  و از تکنیک های  روابط عمومی استفاده نماید و  و به مخاطبان خود توجه نماید.
وی گفت:روابط عمومی ها باید به اطلاع رسانی توجه ویژه نمایند و از شایعات جلوگیری نمایند.
وی اظهار داشت: بهترین ابزار برای اطلاع رسانی اینترنت و موبایل است.

چاپ چاپ