دسته‌ها
از سراسر ايران خواندني هاي برگزيده‌

کارگاه آموزشی روابط عمومی هزاره سوم

کارگاه آموزشی روابط عمومی هزاره سوم به همت اداره کل روابط عمومی استانداری مازندران، نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در استان به میزبانی فرمانداری شهرستان رامسر و با همکاری شورای روابط عمومی شهرستان، در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد واحد رامسر با حضور فرماندار رامسر، احمد رضا زاده مسول نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در مازندران و دکتر احمد یحیایی ایله ای ستاره علمی روابط عمومی کشور برگزار شد.
فرماندار رامسر با بیان اینکه روابط عمومی ها در ایجاد ارتباط موثر بین مردم و رسانه ها حائز اهمیت هستند گفت: گام اول در رسیدن همدلی در جامعه نیازمند است با محوریت روابط عمومی ها انجام شود.
وی افزود: با برنامه ریزی مناسب از سوی روابط عمومی ها و اطلاع رسانی های مناسب همدلی و همزبانی در جامعه متبلور می شود.
حسین سروری با اشاره به وظایف خطیر روابط عمومی ها در امر رسانه و همکاری با خبرنگاران گفت: یکی دیگر از وظایف روابط عمومی ها تبلیغ عملکرد دولت است.
احمد رضا زاده مسول نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در استان مازندران درباره برنامه های اجرایی و عملکردی روابط عمومی ها گفت: مازندران نیازمند مدل استانداردی از روابط عمومی است.
وی افزود: از چالش های استان مازندران این است  که برخی رسانه های خبری دچار سیاست زدگی شده اند.
وی با بیان اینکه پیام های ما یک سویه بوده اند اظهار داشت: درجهت توسعه استان باید به همگرایی برسیم و یکی از تاکتیک ها استفاده از تاکتیک های مذاکره است.
رضا زاده بیان داشت: این انجمن با نیت خالص جهت توسعه استان شکل گرفته اشت.
در ادامه دکتر احمد یحیایی دکترای ارتباطات و ستاره علمی روابط عمومی کشور نیز نقش و روش های کارآمد روابط عمومی ها را در کارگاه آموزشی مورد بحث قرار داده است..
“احمد یحیایی ایله ای” افزود:روابط عمومی باید همسو با تحولات اجتماعی به آموزش مستمر روی بیاورد و اگر یک روابط عمومی کارآمد باشد سیستم آن سازمان نیز رشد می نماید.
وی ادامه داد:مخاطبان امروز ما با سال های گذشته فرق دارند مردم به شدت باسواد شده اند  و امروز ما ۳ میلیون وبلاگ و وب سایت فعال داریم و ۲۵۰ هزار کودک زیر ۱۰ سال وبلاگ دارند.
وی بیان داشت:تجاری سازی،مخاطب محوری،بحران زدایی ،ارتباطات الکترونیک ،مسولیت اجتماعی و مدیریت کیفی از رویکردهای نوین در روابط عمومی است.
وی افزود:روابط عمومی باید تحلیل گربوده  و از تکنیک های  روابط عمومی استفاده نماید و  و به مخاطبان خود توجه نماید.
وی گفت:روابط عمومی ها باید به اطلاع رسانی توجه ویژه نمایند و از شایعات جلوگیری نمایند.
وی اظهار داشت: بهترین ابزار برای اطلاع رسانی اینترنت و موبایل است.