اولین جلسه سیاست گذاری هفته لاهیجان برگزار شد

اولین جلسه سیاست گذاری هفته لاهیجان برگزار شد

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

اولین جلسه سیاست گذاری هفته لاهیجان با حضور تیم مدیریت شهری و مسئولین شهرستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لاهیجان، اولین جلسه سیاست گذاری هفته لاهیجان با حضور تیم مدیریت شهری و مسئولین شهرستان در سالن جلسات دفتر شهردار لاهیجان برگزار شد.

در این جلسه سعید آگشته شهردار لاهیجان در سخنانی اظهار داشت:هفته لاهیجان با همکاری مدیریت شهری و مسئولین شهرستان به منظور ارتقای ابعاد مختلف شهر و با رویکرد شناسایی و شناساندن لاهیجان در تهران و شهر لاهیجان باید برگزار شود.

آگشته افزود: لاهیجان بعنوان اولین شهری که مرکز استان نیست هفته لاهیجان را برگزار می نماید و فرصت بسیار مناسبی برای تمامی فعالین اقتصادی و گروه های فعال شهر را فراهم می آورد بتوانند به معرفی ابعاد گسترده حوزه فعالیت خود بپردازند.

یوسف قیامتیون معاون اجتماعی، فرهنگی و ورزشی شهرداری لاهیجان نیز در سخنانی اذعان داشت: این فرصت یکی از اتفاقاتی است که به دلیل حضور سعید آگشته بعنوان شهردار لاهیجان رقم خورده است

وی گفت: برگزاری هفته لاهیجان می توان در بعد داخلی و بین المللی معرف لاهیجان شود و در برگزاری آن سرمایه گذاران بخش خصوصی نیز می توانند دارای یک پنل سرمایه گذاری شوند.

رحیم کشاورز عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان در سخنانی اظهار داشت: خرسندم که دوره چهارم شورای اسلامی شهر لاهیجان شخصی را برای شهردار شدن انتخاب نمود که خوش فکر،عملگرا، با تجربه و بسیارر پیش از آنچه که از ایشان انتظار داشتیم عمل نمودند.

وی افزود: امیدواریم که این حرکت یک مقدمه ای باشد که نه تنها معرف لاهیجان بلکه کل استان گیلان را به نمایش بگذارد.

خوشحال عضو دیگر شورا نیز در سخنانی گفت: باید به نوعی برنامه ریزی شود تا گذشته ، حال و آینده لاهیجان به تصویر کشیده شود و معرف خوبی برای شهر باشد.

ابراهیم مهربان رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان در ادامه این جلسه اظهار داشت: اگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان به دور از جناح بندی های سیاسی، یکدل تر عمل می نمودند، امروز شاهد گیلان آبادتری بودیم.

وی گفت: لاهیجان دیگر یک جغرافیا نیست، بلکه برندی برای یک استان است.

جواد نجار تمیزکار دیگر عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان نیز تصریح کرد: باید در حد و اندازه شأن لاهیجان عمل کرد تا بتوان از ظرفیت های موجود به خوبی بهره برداری نمود.

تمیزکار افزود: امیدوارم که با همدلی مسئولین بتوانیم موجبات شکوفایی و پیشرفت شهر لاهیجان را در همه ابعاد فراهم نماییم.

حسینعلی خدایگانی عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان و رئیس شورای اسلامی استان در سخنانی گفت: با بررسی شرایط و هدفمندی سرمایه گذاری می توان تحول اقتصادی خوبی را در شهر ایجاد نمود.

خدایگانی اذعان کرد: باید با قدرت و تبلیغات وسیع و بسیج تمام نیروها، بسته های پیشنهادی خوبی را

جهت توسعه امکانات و ارتقای شهر، در هفته لاهیجان ارائه نمود.

چاپ چاپ